Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@14:14:13 GMT

(ویدئو) آتش زدن حریف روی رینگ کشتی کج!

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۴۰۵۳

رندی اورتن از مبارزان کشتی کج رقیب خود بری وایت را روی رینگ به آتش کشید.

به گزارش فرارو، در ابتدا بری وایت سعی کرد اورتن را روی صندلی چوبی که مواد آتش زا روی آن ریخته بود بسوزاند، اما اورتن موفق به فرار شد. در ادامه اورتن توانست رقیب خود را سرنگون کرده و با ریختن مواد آتش زا او را به آتش بکشد.

اورتن لباسی پوشیده بود که به هیچ وجه احساس سوختگی نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی          

منبع: فرارو

کلیدواژه: کشتی کج آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب سوپرفینال والیبال لیگ قهرمانان اروپا دو تیم ترنتینو از ایتالیا و یاستربسکی ونگل از لهستان در سالن آنتالیا اسپور شهر آنتالیا به مصاف یکدیگر رفتند، که در نهایت این تیم ترنتینو ایتالیا بود که بر خلاف پیش بینی های کارشناسان که بازی نزدیکی را متصور بودند، با نتیجه سه بر صفر پیروز شود و قهرمان جام باشگاه های اروپا در فصل 24-2023 لقب بگیرد.

در این دیدار که در ترکیب ترنتینو ریکاردو اسبرتولی و دنیل لاویا دو بازیکن از مصدومیت برگشته این تیم نیز حضور داشتند، ترنتینویی‌ها ست های بازی را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ پیروز شدند تا شاگردان فابیو سولی پس از سیزده سال دوباره عنوان قهرمانی جام باشگاه های اروپا را کسب کند. شاگردان مارسلو مندز در تیم یاستربسکی ونگل لهستان نیز همچون سال گذشته به نایب قهرمانی در این تورنمنت رضایت دادند و نتوانستند سه‌گانه این فصل خود را تکمیل کنند.

در این دیدار الکساندر میکلتو دریافت کننده قدرتی از ترنتینو سیزده امتیاز کسب کرد و برای یاستربسکی توماژ فورنال دوازده امتیاز به دست آورد. از نکات جالب توجه این دیدار این بود که ریکاردو اسبرتولی پاسور ترنتینو امروز با دستی بانداژ شده برای تیمش پاس داد.

ترنتینو که در این فصل نتوانسته بود سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از لیگ داخلی به دست بیاورد، حالا این شانس را دارد که دوباره در این جام شرکت کنند.

این چهارمین قهرمانی ترنتینو ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا بود و اجازه نداد تا لهستانی ها این جام را هم از آن خود کنند. پیش از این دو تیم لهستانی قهرمان کاپ و چلنج کاپ اروپا شده بودند. ترنتینو ایتالیا با این قهرمانی سهمیه جام باشگاه های جهان را نیز به دست آورد.

دیگر خبرها

  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • ماجرای ترور پیشکسوت معروف کشتی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر چه بود؟ | ویدئو
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • گزارش رویداد بکلش 2024؛ سلام من به تو یار قدیمی/ اخبار WWE
  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 3 می؛ تشویق رومن در شب سیلی خوردن کودی/ اخبار WWE
  • (ویدئو) هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح