Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@06:01:28 GMT

بررسی یکی از چالش‌های مهم صنعت نفت

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۴۱۶۹

بررسی یکی از چالش‌های مهم صنعت نفت

روش‌های آنالیز آسیب سازند، در یک مطالعه با هماری مشترک محققان دانشگاه حکیم سبزواری، دانشگاه شیراز و امپریال کالج لندن بررسی شد.

به گزارش ایسنا، یکی از چالش های مهم صنعت نفت در مواجه با محیط متخلخل، روش‌های آنالیز آسیب سازند است.

این روش‌ها با انجام مطالعه‌ای در همکاری مشترک محققان گروه مهندسی نفت دانشگاه حکیم سبزواری، دانشگاه شیراز و Imperial College London، مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پژوهش توسط محمود رضایی زاده، دانشجوی کارشناسی مهندسی نفت دانشگاه حکیم سبزواری و مهندس سیدحسن حجی آبادی عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری، دکترحامد آقایی، عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز و پروفسور مارتین بلانت (Imperial College London) صورت گرفته است.

طبق اعلام روابط عمومی وزارت علوم ؛ نتایج حاصل از این پژوهش در مقاله‌ای با عنوان «آنالیز آسیب سازند در مقیاس حفره: مروری بر روش‌های دیجیتال و تحلیلی موجود» در مجله معتبر بین المللی “Advances in Colloid and Interface Science” با IF=9.922 و رتبه بندی علمی Q1، پذیرفته و منتشر شده است.

این مقاله از طریق آدرس اینترنتی https://authors.elsevier.com/c/1cHOp_2k1s4yM قابل دسترسی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صنعت نفت دانشگاه حکیم سبزواری دانشگاه شيراز دانشگاه حکیم سبزواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم ربایی در شیراز

سرهنگ کاووس حبیبی شامگاه یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محله‌های شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان سه خودرو ناشناس (هشت نفر) در یکی از محلات شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

وی اضافه کرد: پیگیری برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است
  • آدم ربایی در شیراز
  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • ریشه پیوند دانشگاه با صنعت و جامعه در نمایش علم توسط دانشگاه است
  • چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود
  • استقرار نخستین موتور هواپیما در دانشگاه حکیم سبزواری
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود