Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از تخصیص ۳۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به ۳۱ نفر از آسیب دیدگان ناشی از آتش سوزی بازار ساحلی دیلم خبر داد.

احمد لطفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دیلم اظهار کرد: یکی از وظایف کمیته امداد ، ایجاد توانمندسازی خانواده های تحت حمایت با ارائه تسهیلات کم بهره اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار برنامه ریزی های فراوان برای استمرار و موفقیت شغل های ایجاد شده ، موضوع بیمه مشاغل نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: این وضعیت سبب شده تا در مواردی که صاحبان مشاغل تحت پوشش این نهاد دچار خسارت و زیان ناشی از اتفاقات غیرمترقبه از جمله سیل، زلزله و اتش سوزی می شوند، بتوانیم بخشی از خسارات ایجاد شده را جبران کنیم.

لطفی با اشاره به آسیب ۳۱ نفر از مجریان طرح های اشتغال زایی در اتش سوزی بازار ساحلی دیلم ، عنوان کرد: با توجه به این که مشاغل این افراد بیمه بوده ، تاکنون ۶۰۰ میلیون تومان از طریق صندوق بیمه به ابن افراد پرداخت شده است.

وی ادامه داد: برای رفع جبران خسارت به هر یک از این ۳۱ نفر، ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: در کنار این کمک بلاعوض، برای هر کدام از این افراد نیز تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه خود اشتغالی پرداخت می شود.

این مسئول ادامه داد : مقدمات ارایه تسهیلات خوداشتغالی به این افراد انجام و از هفته آینده روند تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته امداد استان بوشهر کمیته امداد حوادث کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج

به گزارش "ورزش سه"، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین نشست خود که امروز در بانکوک، برگزار شد، تصمیمات کلیدی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

در نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون که در آستانه برگزاری دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند برپا شد، مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون فوتبال ایران، در آغاز صعود تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و تایلند به فینال این مسابقات را تبریک گفت و از میزبانی فدراسیون فوتبال تایلند، قدردانی کرد.

در این جلسه همچنین پیرامون رقابت‌‎های جام ملت‌‎های فوتسال هم بحث و تبادل نظر شد و بر این اساس با توجه به آماده‌سازی تیم‌‎ها برای جام جهانی فوتسال بانوان فیفا که قرار است در سال 2025 آغاز شود، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فرمت، تاریخ مسابقات و مقررات جام ملت‌‎های آسیا 2025 فوتسال بانوان AFC را که به صورت چهارساله برگزار می‌شود، تصویب کرد.

بحث درباره شیوه برگزاری فعلی مسابقات جام ملت‌‎های مردان فوتسال آسیا هم از دیگر موارد مطرح‌شده در جلسه امروز کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج