Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند مدعی شد که این لژیونر فوتبال ایران از باشگاه پرسپولیس مبلغ قابل توجهی طلبکار است و احتمال شکایت او از سرخپوشان وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وکیل علیرضا بیرانوند خبر داده است که احتمال دارد این بازیکن برای دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس شکایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند پس از درخشش در تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، راهی تیم فوتبال آنتورپ بلژیک شد تا به رویای لژیونر شدن خود برسد.

این بازیکن مطالباتی از باشگاه پرسپولیس دارد؛ اما مدیران این باشگاه تاکنون طلبش را پرداخت نکرده‌اند و همین موضوع سبب ناراحتی او شده است. پرسپولیسی‌ها از فروش بیرو سود زیادی کرده‌اند و موفق شدند درصدی از پول بازیکنان خارجی خود را بدهند.

حالا وکیل علیرضا بیرانوند خبر داده است که احتمال دارد این بازیکن برای دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس شکایت کند. ظاهرا بیرو بابت مطالبات قرارداد حضورش، پاداش‌های آسیایی و … از پرسپولیس طلب دارد. سلیمانی در این باره بیان کرد:

پرسپولیس مبلغ قابل توجهی بدهکار و بیرانوند زحمت زیادی برای این تیم کشیده است. باید حق و حقوق بازیکن پرداخت شود و بیرانوند هم ۲ برابر پولی که گرفته را از طریق باشگاه آنتورپ برگرداند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس ایران پرسپولیس تهران علیرضا بیرانوند وکیل بیرانوند باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، حواشی رخ داده برای هواداران زن پرسپولیس در بازی با سپاهان واکنش‌های زیادی در پی داشت و سرخپوشان از هواداران خود حمایت کردند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست

قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس
  • (عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان
  • علیرضا بیرانوند رسما وارد صنعت مدلینگ شد + فیلم
  • علیرضا بیرانوند با آهنگ تتلو وارد صنعت مدلینگ شد؛ رخ عقاب! + فیلم
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند