Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@11:46:35 GMT

فعالیت چاه‌های نفت غرب سیبری ازسر گرفته می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۴۴۵۴

فعالیت چاه‌های نفت غرب سیبری ازسر گرفته می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، الکساندر دیوکوف، مدیرعامل شرکت گازپروم نفت روسیه گفت: این شرکت همسو با توافق ائتلاف سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش (اوپک پلاس) با ازسرگیری فعالیت چاه‌های نفتی متوقف‌شده در سیبری غربی تولید نفت را افزایش می‌دهد.

تولیدکنندگان نفت روسیه تولید تعداد قابل توجهی از چاه‌ها را برای پایبندی به توافق کاهش تولید اوپک پلاس متوقف کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیران نفت و انرژی کشوهای تولیدکننده نفت عضو ائتلاف اوپک پلاس توافق کرده بودند برای مقابله با مازاد عرضه ناشی از عواقب اقتصادی شیوع ویروس همه‌گیر جهانی کرونا، تولید خود را در ماه‌های مه تا ژوئیه ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه در روز کاهش دهند.

اعضای این ائتلاف ۱۳ آذرماه توافق کردند کاهش تولید بی‌سابقه خود را از ماه ژانویه ۲۰۲۱ روزانه ۵۰۰ هزار بشکه تعدیل کنند، تصمیمی که دیوکوف از آن استقبال کرد.

روسیه قصد دارد بر اساس سهمیه خود در ائتلاف اوپک پلاس تولید روزانه نفت خود را ۱۲۵ هزار بشکه افزایش دهد.

مدیرعامل گاز پروم نفت اعلام کرد: این شرکت که بازوی نفتی شرکت تولیدکننده گاز گازپروم است، به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۰ سود خواهد کرد. بسیاری از تولیدکنندگان نفت امسال به دلیل کاهش قیمت و تقاضای نفت، زیان دیده‌اند.

درآمد خالص گازپروم نفت در دوره ژانویه تا سپتامبر به ۳۶ میلیارد روبل (۴۷۸ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار) سقوط کرد، درآمد خالص این شرکت در مدت مشابه پارسال ۳۲۰ میلیارد روبل بود.

دیوکوف گفت: تقاضای جهانی نفت ممکن است اوایل یا اواسط سال ۲۰۲۲ میلادی به سطح پیش از بحران بازگردد.

کد خبر 5103230

منبع: مهر

کلیدواژه: تولید نفت سیبری گازپروم روسیه ویروس کرونا لایحه بودجه ۱۴۰۰ شاخص کل بورس قیمت دلار بانک مرکزی ایران بازار سهام اقتصاد چین قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی تولید نفت بورس تهران وزارت راه و شهرسازی ذخیره آب سدها قیمت یورو اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار مجید کریمی به اتفاق هیئت همراه، در نوزدهمین نشست بین المللی رؤسای اینترپل کشور‌های عضو سازمان اینترپل در شهر لیون فرانسه شرکت کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ­۱۹۶ کشور دنیا در این نشست شرکت داشتند، افزود: در این نشست جرائم مختلف از جمله جرائم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و سایر جرایم خشن و نحوه برخورد با آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس بین‌الملل گفت: در حاشیه این نشست، چندین ملاقات دو جانبه و چند جانبه با مقامات ارشد پلیس کشور‌های شرکت کننده و مدیران بخش‌های تخصصی سازمان اینترپل داشتیم.

سردار کریمی افزود: در این دیدار‌های هیئت انتظامی ایران در خصوص استرداد متهمانی که تحت تعقیب هستند و اعلان قرمز آنها صادر شده است، با برخی کشور‌ها به توافقات خوبی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • رابطه استفاده از آسانسور با کاهش عمر
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • انسان مدرن اولیه تک‌شاخ سیبری را دیده بود
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه