Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا حاتمی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به صعود این تیم به لیگ برتر فوتسال بانوان کشور اظهار داشت: فوتسال کیمیای اسفراین در آخرین دیدار خود با نتیجه ۹ بر یک با اقتدار از سد نیمور اراک گذشت و در مجموع با ۲۸ امتیاز و با تفاضل گل ۱۹ به لیگ برتر صعود کرد.

وی افزود: این تیم در دور رفت نیز با نتیجه ۱۲ بر یک در مقابل این تیم اراکی به پیروزی رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاتمی با بیان اینکه ۵۰ درصد بازیکنان کیمیای اسفراین، بومی هستند، خاطرنشان کرد: کیمیا کافی و مریم سلیمان پور از بازیکنان این تیم، هم اکنون عضو تیم ملی نوجوانان هستند.

وی با اشاره به اینکه جذب حامی مالی مهم‌ترین دغدغه این تیم در لیگ برتر خواهد بود، یادآور شد: بانوان استان توانایی های خود را ثابت کرده اند به گونه ای که مسوولان نیز برای حمایت از آنها باید پای کار بیایند.

سرمربی فوتسال بانوان کیمیای اسفراین افزود: امیدواریم در این رقابت ها که تیم های قدرتمند، هم از نظر مالی و هم از نظر فنی حضور دارند، حمایت بیشتری شویم.

تیم کیمیای اسفراین تمامی بازی های پیش از این خود را نیز بُرده بود و با تفاضل گل بیشتر نسبت به رقبا، در صدر جدول مسابقات لیگ دسته فوتسال بانوان قرار داشت.

نماینده فوتسال بانوان خراسان شمالی تیم اراک را در دیدار رفت نیز با نتیجه ۱۲ بر یک شکست داده بود.

به گزارش ایرنا از هشت تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی، ۴ تیم در این مرحله رقابت کردند که ۲ تیم به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود کردند و ۲ تیم نیز با برگزاری یک بازی پلی آف به سهمیه لیگ برتر خواهند رسید.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها اسفراین فوتسال لیگ برتر فوتسال زنان خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسفراین فوتسال لیگ برتر فوتسال زنان خراسان شمالی اسفراین فوتسال لیگ برتر فوتسال زنان خراسان شمالی اخبار کنکور کیمیای اسفراین فوتسال بانوان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی اعلام کرد دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تصویر نامه سازمان لیگ را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود