Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد علوی، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت بابک مرادی اظهار کرد: با احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در حال صحبت هستیم و تنها سر مبلغ مشکل داریم. نمی‌دانم که بابک مرادی از نظر قانونی بخشیده می‌شود یا خیر، اما او موظف است که مبلغ مورد نظر را پرداخت کند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص این که آیا به مبلغ زیر ۸۰۰ میلیون تومان هم راضی می‌شوند یا خیر، عنوان کرد: خیر. نماینده تام الاختیار باشگاه ماشین سازی در حال مذاکره است و فکر نمی‌کنم به مبلغ کمتری راضی شویم. ما مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان را می‌خواهیم.

علوی در خصوص صحبت یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی مبنی بر این که سرمربی جدید این تیم هفته نهم انتخاب می شود، گفت: او این حرف را زده است، اما باید ببینیم چه می‌شود. فعلا با محمد سعید اخباری به کار ادامه خواهیم داد. امیدواریم که تیم نتیجه بگیرد.

بيشتر بخوانيد

باشگاه استقلال پیگیر محرومیت ۲ بازیکن آبی پوش

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه ماشین سازی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خالد آبادی، پس از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر، اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی روحیه دادند. از بچه‌ها و کادرفنی هم ممنونم‌. حیف شد که نتوانستیم ببریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگارامام گفت: حضور هواداران بازی را جذاب‌تر می‌کند. تجربه خیلی خوبی بود.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استرس او را زیاد کرده بود؟ گفت: من قبلا در ازبکستان در این شرایط بازی کردم.

خالدآبادی در مورد شرایط استقلال در جدول و نگاه این تیم به بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم. ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

دیگر خبرها

  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • ۶ میلیون متر مکعب روان آب در استان سمنان ذخیره سازی شد
  • گزارش زنده: تراکتور 0 - استقلال 0
  • گواهی اسقاط هایما به این مبلغ افزایش یافت/ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • مبلغ جدید گواهی اسقاط محصولات مونتاژی ایران خودرو اعلام شد
  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال