Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@02:02:42 GMT

ماجرای سیلی فرماندار نقده به دو شهروند چه بود؟

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۴۶۲۴

ماجرای سیلی فرماندار نقده به دو شهروند چه بود؟

گروه استان‌ها-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی در ۶ سال گذشته اتفاق افتاده وفرماندار نقده در آن زمان کارشناس ثابت استانداری آذربایجان‌غربی بود. - اخبار استانها -

علی مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به فیلمی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده و طی آن فرماندار نقده دو شهروند را در دفتر خود محبوس و پس از تماس تلفنی با کارمندان حراست، به صورت این شهروندان سیلی زده و به آنها حمله می‌کند اظهار داشت: این فیلم در 6 سال گذشته اتفاق افتاده و وی در آن زمان کارشناس ثابت استانداری آذربایجان‌غربی بود و این اتفاق در همان ساختمان رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در آن زمان، مباحث خانوادگی و مالی میان خواهرزاده و فرماندار فعلی نقده رخ داد و هم اکنون نیز آشتی بین آنها برقرار است و رفت و آمد خانوادگی نیز با یکدیگر دارند، هر چند که جر و بحثی خانوادگی و شخصی ممکن است برای هر شخصی رخ دهد.

فرمانده سپاه لرستان: استکبار جهانی از اسلام سیلی سختی خورده استاستاندار آذربایجان غربی فرماندار نقده را توبیخ کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بی تردید انتشار این گونه فیلم‌ها به منظور بر هم زدن جو مناسب شهر نقده، استان آذربایجان‌غربی و کشور و نیز با هدف مخدوش کردن چهره مسئولان نظام انجام شده است.

وی بیان کرد: متاسفانه هم اکنون منتشرکننده این فیلم، بداخلاقی کرده و فیلم را در زمانی که این کارشناس اسبق استانداری هم اکنون به سمت فرماندار نقده انتخاب شده، منتشر کرده است.

انتهای پیام/7548/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی فرماندار نقده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:  به دنبال گزارشى مبنی بر بارش باران و آبگرفتگی در روستای عذاب و مساکن مهر شهرک ولیعصر خوی ۳ تیم امداد نجات سیلاب  هلال احمر این شهرستان  به محل های متاثر از آبگرفتگی اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود:ارزیابی منازل آبگرفته انجام شده و امدادگران توانستند به۱۰ خانوار آسیب دیده در این حادثه امدادرسانی کنند.

 

دیگر خبرها

  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • بارش شدید باران و سیلابی شدن شهر دیزج دیز + فیلم
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • ۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده
  • وقوع حادثه ترافیکی دوم در محور پیرانشهر - نقده در کمتر از ۳ ساعت
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • ماجرای قطعی آب از زبان ساکنان شهرک ۲۳ شهر پرندک