Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی منابع نزدیک به واتیکان از احتمال کناره گیری رهبر کاتولیک‌های جهان از سمت خود بعد از جشن‌های سال نوی میلادی خبر دادند.

قدس آنلاین: برخی منابع نزدیک به واتیکان چهارشنبه مدعی شدند که «پاپ فرانسیس»، رهبر کاتولیکهای جهان بعد از ایام کریسمس از سمت خود کناره گیری می‌کند.

به نوشته هفته نامه «یورو ویکلی نیوز» «آستین ایوری» از مقامات  نزدیک به واتیکان گفت: « فکر می‌کنم پاپ فرانسیس از سمت خود کناره گیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی به سخنان قبلی پاپ فرانسیس در گفت‌وگو با یک شبکه مکزیکی اشاره کرد که در آن گفته بود سمت کوتاهی خواهد داشت و بیش از پنج سال طول نمی‌کشد.

چندی قبل نیز شایعاتی مبنی بر ابتلای پاپ به کرونا منتشر شد.  پاپ فرانسیس اندکی بعد از این شایعات  در میدان «پیتر» در جمع هزاران نفر حاضر شد و مراسم عبادی معمول را اجرا کرد و گفت: «متاسفانه سرماخوردگی موجب عدم مشارکت من در برنامه‌های مذهبی شد، اما من مراقبت‌های لازم را از واتیکان دنبال خواهم کرد.»

پاپ از سال ۱۹۹۸ به عنوان سراسقف «بوئنوس آیرس» در آرژانتین به‌خدمت پرداخت و در سال ۲۰۰۱ مقام کاردینالی را از «پاپ ژان پل دوم» دریافت کرد. او در سال ۲۰۱۳ به جای «بندیکت شانزدهم» به عنوان پاپ انتخاب شد و لقب فرانسیس را برای خود برگزید.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پاپ فرانسیس کناره گیری پاپ فرانسیس کناره گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!

آفتاب‌‌نیوز :

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فصل زاد و ولد حیات وحش؛ به محیط زیست آنها نزدیک نشوید
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • دومینوی کناره گیری‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی
  • پاپ فرانسیس: جنگ غزه و اوکراین را متوقف کنید
  • نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • رسانه‌ عبری: کناره گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • رسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد