Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-03@03:30:12 GMT

کتاب: انتقال انرژی

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۴۶۹۷

کتاب: انتقال انرژی

نویسنده:

Bertrand Cassoret

موضوع کتاب:

این کتاب هم اهمیت انتقال انرژی و هم مشکلات مربوط به آن را ارائه می دهد. انتقال انرژی، چاپ دوم، توضیحی در مورد مفاهیم فیزیکی انرژی و قدرت را ارائه می دهد و همچنین مصرف انرژی جهانی و وابستگی ما به انرژی را مرور می کند.

این کتاب در مورد پیوندهای اقتصاد و انرژی بحث می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشکالات و خطرات منابع مختلف انرژی را توضیح داده و سعی در مقایسه آنها دارد. با مرور منابع انرژی آینده، چندین سناریوی انتقال را ارزیابی می کند.

این کتاب نشان می دهد که قوانین فیزیک از ظهور راه حل های ساده و دلپذیر جلوگیری می کند، اما راه حل های بالقوه ای را پیشنهاد می کند و خوانندگان را ترغیب می کند تا فرآیندهای بهتر از منابع انرژی از تولید تا مصرف را توسعه دهند.

این کتاب مورد توجه مهندسان و دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد قرار گرفته و در زمینه های مختلف انرژی مشغول به کار هستند. تولید کنندگان انرژی های فسیلی، گازی، نفتی، ذغالی، الکتریکی، تجدید پذیر و هسته ای. و هر کسی که علاقه مند به درک بهتر این مشکلات اساسی برای آینده ما باشد.

مباحث کتاب: در مورد مسائل فعلی با انتقال انرژی بحث می کند چندین سناریوی انتقال انرژی و مشکلات مرتبط با آنها را پوشش می دهد پیوندهای بین اقتصاد و انرژی را ارائه می دهد اهمیت بحث جهانی در مورد انرژی را برجسته می کند توسعه فرآیندهای بهتر در منابع انرژی از تولید تا مصرف سال انتشار:

فوریه 2021

قیمت:

69.95 دلار

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو انتقال انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/«کیت انتقال ژن» چیست؟

آیا می‌دانستید 90 درصد بیماری‌های نوزادان قبل از تولد قابل درمان است؟ این امر نیازمند تشخیص دقیق و درست است که با کمک کیت‌های کربنی انتقال ژن ممکن است.

به گزارش ایسنا، این کیت‌ها قبلا با قیمت هنگفت از آمریکا وارد می‌شد اما به لطف فناوری و تلاش دانشمندان کشورمان برای نخستین بار کیت انتقال ژن با پایه کربنی در داخل تولید شد که نسبت به کیت‌های انتقال ژن لیپیدی هم از سرعت ردیابی بیشتری برخوردار است و هم سمّیت کمتری دارد.

در ادامه ویدیویی در این باره ببینید:

منبع: لشکر قدس

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند
  • ببینید/«کیت انتقال ژن» چیست؟
  • ثبت پتنتی که انتقال حرارت در کشتی‌ها و هواپیماهای پرسرعت را تسهیل می‌کند
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد
  • پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند
  • موافقت مجلس با جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳
  • جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید
  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید