Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@04:30:03 GMT

درخشش «لیلیت» در هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۴۶۹۹

درخشش «لیلیت» در هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت

محمد رضا شاهمردی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، از درخشش نمایش«لیلیت» در هفدهیمن جشنواره سراسری تئاتر مقاومت خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در آذر و دی ماه به دبیری حمید نیلی برگزار شد و داوران بخش صحنه ای آن اساتیدی همچون مهرداد کورش نیا، شهرام کرمی و علی اوسیوند بودند.

وی ادامه داد: روز گذشته آیین اختتامیه این جشنواره ملی برگزار شد و لیلیت که در چهار بخش این جشنواره نامزد دریافت جایزه داشت توانست هر چهار جایزه را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده و کارگردان قمی افزود: در بخش نمایش نامه نویسی این جشنواره جایزه اول و در بخش کارگردانی جایزه دوم به محمد رضا شاهمردی اهدا شد؛ همچنین در بخش بازیگری جایزه اول مرد به علی فرحناک و بازیگری اول زن به مهناز رودساز دو بازیگر لیلیت اهدا شد.

وی ضمن تقدیر از تمام عوامل برگزاری این جشنواره سراسری، خاطرنشان کرد: این نمایش به عنوان یکی از سه اثر برگزیده هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت، به سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت که امیدواریم در آن جشنواره نیز بتوانیم نماینده شایسته ای برای تئاتر قم باشیم.

گفتنی است قصه این نمایش درباره وقایعی است که در دل جنگ بوسنی و هرزگوین اتفاق افتاده و نشان دهنده بخش هایی از مقاومت مردم مظلوم و مسلمان این منطقه در برابر وحشی گری های صرب ها و داستان روایتگر این جنگ در سال 1992 است.

انتهای پیام/78009

منبع: فارس

کلیدواژه: لیلیت تئاتر مقاومت شاهمردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط اداره کل هنر‌های نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد