Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر دو روزه خود به خراسان جنوبی از وضعیت جاده‌های استان بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سعید جغتایی، رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر دو روزه مهمان استان خراسان جنوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از این سفر را پیگیری مصوبات سفر دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به خراسان جنوبی و همچنین بررسی آخرین وضعیت باندهای دوم استان در شهرستان‌های طبس و سربیشه اعلام کرد. 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه در اولین برنامه از این سفر دو روزه از پروژه باند دوم محور طبس - اصفهان بازدید شد گفت: طول این مسیر درحوزه استحفاظی استان خراسان جنوبی 160 کیلومتر است که حدود 20 کیلومتر از این محور در نیمه اول سال 99 با حضور دکتر نوبخت معاون رئسس جمهور و رئسس سازمان برنامه و بودجه کشور افتتاح و 31 کیلومتردیگر آن در دست اجرا است.

250 کیلومتر باند دوم جاده‌های خراسان جنوبی احداث می‌شودهمه ظرفیت‌ها برای ارتقاء ایمنی و خدمات دهی بهتر در جاده‌های خراسان جنوبی بکارگیری شودتأمین اعتبار بودجه جاده‌های خراسان جنوبی در دستور کار وزارت راه قرار گرفت

وحید داعی افزود: در هدفگذاری انجام شده حدود 20 کیلومتر دیگر از این محور در نیمه نخست سال 1400 تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی ادامه داد: رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور و هیات همراه به منظور بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی و در دومین بازدید از محورهای شهرستان طبس، از پروژه احداث باند دوم محور طبس - یزد نیز بازدید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: از مجموع  155 کیلومتر پروژه باند دوم محور طبس- یزد که در جغرافیای استان واقع شده، تاکنون 13 کیلومتر به بهره برداری رسیده و 26 کیلومتر دیگر با پیشرفت فیزیکی 30 درصد در دست اقدام است. 

داعی یادآور شد: بنا به هدف گذاری‌های صورت گرفته تا پایان سال، پیشرفت فیزیکی پروژه به 40 درصد می‌رسد و با پیگیری‌های لازم مبنی بر تأمین اعتبار مورد نیاز پروژه پیش بینی می‌شود 10 کیلومتر از این محور تا پایان سال مالی 99 که تیرماه 1400 است به بهره برداری برسد.

وی در زمینه بازدید از محور طبس - دیهوک نیز گفت: در سنوات گذشته 2.5 کیلومتر از این محور در قالب ساماندهی ورودی کمربندی طبس تکمیل و زیر بار ترافیک رفته است و حدود 5 کیلومتر دیگر نیز با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای عملیات زیرسازی آن در حال انجام است.

داعی خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز متناسب با اعتبارات ابلاغی عملیات تکمیل این قطعات نیز انجام خواهد پذیرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور و هیات همراه درادامه بازدیدهای امروز از محورهای استان و پیگیری مصوبات سفر دکتر نوبخت به خراسان جنوبی، از باند دوم محور سه راهی راهداران - بیرجند نیز بازدید کرد.

داعی افزود: در این محور 22 کیلومتر در قالب 3 قطعه و با پیشرفت فیزیکی حدود 70 درصد در دست اجرا است و برنامه ریزی شده در اوایل سال 1400 حدود 12 کیلومتر از این محور تکمیل و زیربار ترافیک برود.

انتهای پیام/253/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور جاده های خراسان جنوبی کیلومتر از این محور رئیس امور پایش باند دوم محور محور طبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رییس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اجرای روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند _ نهبندان خبرداد و گفت: با هدف بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور شریانی وکریدوری بیرجند - زاهدان در حوزه شهرستان‌های بیرجند، سربیشه و نهبندان آغاز شد.

سید محمد فرخی با عنوان اینکه محور بیرجند – زاهدان یکی از مهمترین محور‌های مواصلاتی استان است، افزود: پروژه‌های متعدد جهت بهبود عملکرد محور تعریف شده  که ابتدا لکه گیری و درزگیری انجام و سپس مسیر لایه نهایی اجرا می‌ شود.

رییس اداره نگهداری راه‌ های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: با اجرای این عملیات، شاهد تردد ایمن و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد