Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ فردین یاوری ظهر امروز در گفتگویی اظهار کرد: همه امتحانات دانش آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ که در مدارس روزانه ثبت نام کرده‌اند به صورت غیرحضوری از ۶ دی ماه آغاز و تا ۲۵ دی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تدوین و اجرای برنامه امتحانات برعهده مدیر با هماهنگی شورای مدرسه است، افزود: نحوه برگزاری این امتحانات بر اساس صلاحدید شورای مدرسه می‌تواند بر بستر شاد و یا سایر نرم افزارهای استاندارد بومی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مرجع بررسی به شکایت در خصوص نمرات شورای همان مدرسه است، گفت: امتحانات دروس عمومی مقطع متوسطه دوم رشته‌های فنی و حرفه‌ای که نیازمند بررسی شایستگی‌های فنی دانش آموز است به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

امتحانات بزرگسالان و عملی مقاطع فنی و حرفه‌ای به صورت حضوری برگزار می‌شود

یاوری تصریح کرد: امتحانات مقطع متوسطه فنی و حرفه‌ای که بر اساس شایستگی‌های فنی و به صورت مهارتی است به شکل تراکمی و حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در گروه‌های حداکثر پنج نفره، از ۶ الی ۲۵ دی ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نحوه برگزاری امتحانات جاماندگان تحصیلی سال گذشته، داوطلبان پایه‌های ششم، نهم و اخذ مدرک دیپلم، ایثارگران، بزرگسالان دولتی و غیردولتی، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد با برنامه‌ی متفاوتی نسبت به سایر موارد برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امتحانات داخلی این دسته از دانش آموزان به صورت حضوری در بازه زمانی ۶ الی ۲۵ دی برگزار می‌شود و امتحانات نهایی نیز به صورت حضوری از ۱۵ دی ماه لغایت هشت بهمن ماه اخذ می‌شود.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1085188 برچسب‌ها امتحانات مدرسه آموزش و پرورش امتحانات نهایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امتحانات مدرسه آموزش و پرورش امتحانات نهایی حضوری برگزار می شود صورت حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان

به گزارش «تابناک»، داود میرشکار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت گرد و غبار در خوزستان اظهار کرد: با توجه به گزارش‌هایی که از هواشناسی خوزستان ارائه شده است، جریان همرفتی و طوفان ناگهانی در شهر نجف عراق رخ داده است، بنابراین منشأ گرد و غبار امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در خوزستان از سوی کشور عراق است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها، جریان باد از سوی جنوب استان خوزستان در اواسط امروز رخ خواهد داد و پس از وقوع این جریان، شاهد بهبود شرایط گرد و غبار در اهواز و دیگر شهرهای درگیر خواهیم بود.

دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان با اشاره به غیرحضوری شدن نوبت صبح مدارس در چند شهر استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه هواشناسی هنوز گزارش متقنی مبنی بر تداوم این شرایط نداده است، اگر این شرایط ادامه پیدا کند حتما غیرحضوری شدن مدارس در نوبت بعد از ظهر را زودتر اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص اعلام دیرهنگام غیرحضوری شدن فعالیت مدارس و دو ساعت تاخیر آغاز کار ادارات و اطلاع‌رسانی این موضوع بعد از ساعت ۷ صبح، بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط ناگهانی رخ داد، انجام پیش‌بینی‌ها بسیار سخت بود. دیشب تا پاسی از شب در حال هماهنگی بودیم و تصمیم‌گیری برای غیرحضوری شدن مدارس در نوبت صبح یا بعد از ظهر، تا صبح طول کشید و در نهایت صبح اعلام شد.

میرشکار گفت: سعی می‌شود با هماهنگی، این ایراد را برطرف کنیم و از این به بعد با هماهنگی بیشتر، نتیجه تصمیم‌گیری‌ها به موقع اعلام شود تا چنین شرایطی رخ ندهد.

دیگر خبرها

  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود