Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:13:04 GMT

دستگیری قاتل فراری جوان ۲۳ ساله ملایری

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۴۸۵۶

دستگیری قاتل فراری جوان ۲۳ ساله ملایری

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از چهارماه خبر داد و گفت: به دنبال وقوع یک فقره نزاع فردی ‏در مردادماه سال جاری، یک جوان ۲۳ ساله با سلاح سرد به قتل رسید و در بررسی های به ‏عمل آمده مشخص شد که ضارب از بستگان مقتول بوده و بعد از ارتکاب قتل، متواری شده است.‏

سرهنگ محمدباقر سلگی افزود: با توجه به اینکه قاتل فردی سابقه دار بوده، با جابه جایی محل های مخفیگاه خود، امکان دسترسی ماموران را سخت کرده بود اما کارآگاهان از پیگیری خسته نشدند و اقدامات تخصصی و پلیسی را با جدیت و دامنه بیشتری ادامه دادند، تا اینکه سرانجام با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس آگاهی مرکز استان و با اخذ نیابت قضایی و اعزام ماموران پس از چهار ماه متواری بودن فرد قاتل، مخفیگاه او شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: طی دو شبانه روز تعقیب و مراقبت توسط ماموران در محل مورد نظر که در یکی از استان های مرکزی کشور بود، سرانجام روز گذشته قاتل متواری در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد و برای رسیدگی قانونی به پلیس آگاهی ملایر انتقال یافت.

سلگی افزود: در تحقیقات فنی و تخصصی به عمل آمده توسط ماموران پلیس آگاهی، متهم به قتل مذکور به علت اختلافات مالی و خانوادگی اعتراف کرد که در این زمینه با تشکیل پرونده و تکمیل مستندات قانونی، فرد قاتل تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی ملایر با تقدیر از حمایت های مجدانه دستگاه قضایی در جهت دستگیری این فرد مجرم، افزود: با استفاده از توانمندی های علمی و تخصصی، ماموران تلاشگر پلیس آگاهی در جهت شناسایی، کشف جرائم و دستگیری مجرمان، روند هوشمندانه، مقتدرانه و خستگی ناپذیری در دستور کار خود دارند.

سازش ۶۰ درصدی پرونده های مصالحه در مراکز مشاوره

وی در ادامه از سازش ۶۰درصدی پرونده های مصالحه در مراکز مشاوره این شهرستان در ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: در راستای نیل به حداکثر رضایتمندی شهروندان ملایری و مراجعه کننده به مراکز مشاوره با تلاش دلسوزانه و تخصصی مشاوران مستقر در کلانتری های شهری، از ۹۳۰ پرونده قضایی ارجاع شده به این مراکز در ۹ ماهه سال جاری، بیش از ۵۴۰ پرونده، معادل ۶۰ درصد منجر به مصالحه شده است.

سلگی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به شهروندان در شرایط اضطرار کنونی ناشی از شیوع ویروس کرونا و کاهش تاب آوری مردم در برابر مشکلات ناشی از این رخداد مشکل آفرین، بیان کرد: رضایتمندی مردم مهمترین سرمایه اجتماعی پلیس است و در راستای نیل به این هدف مهم در ابعاد مختلف ماموریتی و از جمله دستیابی به صلح و سازش اجتماعی در طرفین درگیر پرونده های قضایی متشکله تلاش حداکثری سرلوحه کار مشاوران و کارشناسان قرار دارد.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین به دستگیریدو نفر از توزیع کنندگان موادمخدر اشاره و خاطرنشان کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی و با انجام کار اطلاعاتی دقیق، مرحله دیگری از طرح مبارزه با موادمخدر اجرا شد و در همین راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر، دو نفر از توزیع کنندگان موادمخدر را دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس. وی با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهمان، مقدار ۸۰ گرم هروئین،۳۲ گرم شیشه،۳۵ عدد پایپ، و۳ دستگاه ترازو برای توزین موادمخدر کشف شد، گفت: هر دو نفر توزیع کننده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها قاتل قاتل فراري نیروی انتظامی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی

علی کریمی گفت: چندی پیش در پی وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستا‌های شهرستان عنبرآباد ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل متوجه شدند در پی رسم غلط تیراندازی در یک مراسم عروسی دو نفر به قتل رسید اند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس با تحقیقات میدانی و اشرافیت اطلاعاتی سه متهم دخیل در این واقعه را شناسایی و دستگیر کردند که در نهایت یکی از متهمان به انجام این تیراندازی مرگبار اعتراف کرد.

سرپرست انتظامی عنبرآباد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی بیان کرد: تیراندازی در مراسم‌های جشن جرم بوده و از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگوار اینچنینی می‌شود و در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم با پرهیز از اینگونه رفتار‌های نادرست زمینه‌ای فراهم کنند تا کم کم این رسم غلط برچیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • راهکار‌های سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • راهکار سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری چیست؟
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری