Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار آغازگر موج جدیدی از ارج نهادن جامعه بر خدمات خالصانه و ایثارگری‌های کادر درمان در جزیره قشم بوده است.

یک روز مانده به این رویداد عظیم، گروه جهادی محبان الزهرا(س) قشم متشکل از بانوان خادم هیئت رزمندگان اسلام و موکب محبان الزهرا(س) در اقدامی خودجوش در بیمارستان پیامبر اعظم(س) قشم حضور یافته و از کادر درمان تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز پرستار نیز مسوولان ارشد شهرستان قشم در این بیمارستان حضور یافته از کادر درمان با اهداء شاخه‌های گل تجلیل کردند. در این بین پرستاران و کادر درمان فعال در سایر مراکز درمانی جزیره قشم همچون درمانگاه شهید دارا و درمانگاه امام رضا(ع) تامین اجتماعی نیز به فراموش نشده و با حضور برخی مسوولان تجلیل شدند.

روسای ادارات مختلف شهرستان قشم همچون آموزش و پرورش، گمرک ایران، هلال احمر و اداره تبلیغات اسلامی  نیز هر یک به نوبه خود با حضور در بیمارستان و مراکز درمانی مراتب سپاس خود از کادر درمان را ابراز داشتند.

در بین اما دکتر مریم هروآبادی رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم که سکان‌دار خط مقدم مقابله با کرونا و انجام فرآیند درمانی افراد مبتلا در این جزیره به شمار می‌رود، در اقدامی کم نظیر به نمایندگی از کادر درمان قشم با برگزاری مراسم تجلیل از نیروهای جهادی مدافع سلامت گل‌ کاشت.

ظهر امروز آیین تجلیل از مدافعان سلامت جهادگر شهرستان قشم به همت کادر درمان بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم برگزار شد. اقدامی که جلوه‌ای نو از ایثار، اخلاص، دید بلند و عزت نفس کادر درمان کشور را در این خطه از میهن اسلامی یعنی بزرگترین جزیره خلیج فارس به منصه ظهور رساند.

 

«آرامش»، ارمغان مدافعان سلامت برای کادر درمان

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم در این آیین اظهار داشت: نیروهای جهادی مدافع سلامت با حضور سریع و به هنگام خود در یاری رسانی به بیماران کرونامثبت بستری در بیمارستان قشم، آرامش را برای کادر درمان به ارمغان آوردند.

هروآبادی افزود: مدافعان سلامت بدون هیچ ادعایی در کمک به کادر درمان به عنوان پرستار، کمک پرستار و حتی نیروی خدماتی، با اخلاص و بدون هیچ چشم‌داشتی ایفای نقش داشته‌اند.

وی تصریح کرد: حضور نیروهای جهادی در کنار پرستاران، امکان مراقبت بهتر از بیماران را فراهم آورده تا کادر درمان شرمنده بیماران و خانواده‌های آنان نباشند.

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم ادامه داد: این حضور در رفع خستگی کادر درمان و احیای روحیه آنان نیز بسیار موثر بوده است.

 

حضور روحانیت در جمع جهادگران سلامت ستودنی است

حجت‌الاسلام تارم امام جمعه شهرستان قشم نیز در این آیین اظهار داشت: حضور مدافعان سلامت و یاری‌رسانی آنان به کادر درمان با آگاهی از خطراتی همچون امکان ابتلا به ویروس منحوس کرونا بیانگر اخلاص و دیدگاه انسانی-اعتقادی آنان است.

وی با ابراز خرسندی از حضور طلاب و روحانیون شهرستان قشم در بخش عمده‌ای از این گروه‌های جهادی، افزود: این مجاهدت‌ها تنها به حضور در بیمارستان ختم نشده و خدمات مدافعان سلامت در تغسیل و تدفین اموات کرونایی نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

امام جمعه شهرستان قشم گفت: پیشگامی کادر درمان شهرستان قشم در تجلیل از مدافعان سلامت در کنار ایثارگری آنان برای نجات جان بیماران کرونایی و مقابله با این ویروس، فداکاری پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمان را بیش از پیش هویدا ساخته است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت درمان بیمارستان قشم بیمارستان پیامبر اعظم ص مدافعان سلامت کادر درمان شهرستان قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طی آئینی و با حضور حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان، ابوالفضل فرجی مدیر آموزش و پرورش و بابک اشرافی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان در این شهرستان تجلیل شد.   در این آئین حجت الاسلام کوهی امام جمعه شهرستان با اهدای شاخه گل و هدایایی از مقام شامخ معلمی و تلاش معلمان آموزشگاه دخترانه رضوان تکاب تجلیل نمود.   حجت الاسلام کوهی تلاش و ایثار معلمان را جهاد در سنگر تعلیم و تربیت عنوان نموده و گفت: ثمره زحمات و تلاش‌های شما معلمان دانش آموزان برتر و آینده ساز کشور است.   وی گفت: نتیجه زحمات شما با حضور تربیت یافتگان مکتب معلمی در جای جای میهن اسلامی و در عرصه‌های مختلف علمی و جهادی نمود عینی دارد.

دیگر خبرها

  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • تجلیل از معلمان سرآمد استان تهران با حضور وزیر آموزش‌وپرورش
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود