Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای راهبردی شبکه سازی اجتماعی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور حداد عادل، پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و اعضاء این شورا برگزار شد.

به گزارش برنا، در ابتدای جلسه صادقی دبیر شورای شبکه سازی اجتماعی گزارشی از روند این شورا ارائه داد.

در ادامه دکتر حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت و اهمیت جریان‌سازی انقلاب گفت : تلاش نیروهای انقلابی سبب شد که مقام معظم رهبری با خوشحالی از این انتخابات، مجلس فعلی را مجلس انقلابی نام گذاری کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : مجلس از مشکلات اولیه با موفقیت عبور کرده  و تصویب قوانینی مانند مالیات بر خانه های خالی، بحث هسته ای، اصلاح قانون انتخابات کارهای مثبتی است که  این مجلس در زمان کوتاه انجام داده است .

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده برای شبکه سازی اجتماعی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تصریح کرد : برنامه ریزی و تشکیل 38 کانون تخصصی ، اقدام مهمی برای سازماندهی و شبکه سازی در این شورا است به  طوری که تاکنون در هیچ جایی چنین کانون های تخصصی تشکیل نشده  و چنین تقسیماتی انجام نشده است که این کار بسیار خوب وبا ارزشی است.

وی با تاکید بر توجه به جوانان و سپردن کارها به این قشر آینده ساز یادآور شد :  باید با توجه به نعمت بزرگ توانمند بودن نسل انقلاب در عرصه های مختلف به صورت جدی و سازمان یافته از آنان استفاده شود و  مسئولین در عرصه های  آنان را دریابند. ما باید در کشور کسانی را در رأس کارها بگذاریم که قدرت ارتباط گرفتن با نسل جوان را داشته باشند.

دکتر حداد عادل  در پایان خاطر نشان کرد : نکته مهم این است که کارها نه با عناوین و امضاها ، بلکه توسط افراد کارآمد انجام می شود پس باید امور را به دست افرادی بدهیم که در عین تعهد  کارآمد هستند.

گفتنی است در پایان این جلسه احکام روسای کمیته‌های شورای راهبردی شبکه سازی اجتماعی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی صادر شد تا با افزایش فعالیت شبکه های اجتماعی در فاصله ماه‌های باقیمانده تا انتخابات 1400 اهداف شوارای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تأمین شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شبکه سازی اجتماعی شورای ائتلاف حداد عادل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم

بلاروس در دکترین دفاعی اصلاح‌شده این کشور با انتقاد از نقش ناتو در سلطه آمریکا بر منطقه اروپا، مخالفت خود با گسترش این ائتلاف نظامی و نظامی‌سازی کشورهای عضو آن یا کشورهایی که قصد عضویت در آن دارند را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، طبق اصلاحیه دکترین دفاعی بلاروس که روز گذشته(پنج‌شنبه) به تایید کنگره ملی خلق بلاروس رسید، این کشور  مخالف گسترش ائتلاف نظامی ناتو و نظامی‌سازی کشورهای عضو آن است اما مینسک آماده برقراری گفتمان فعال در این زمینه است.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که در این دکترین آمده است: جمهوری بلاروس گسترش ادامه‌دار ناتو و نظامی‌سازی کشورهای عضو آن یا کسانی که به دنبال ملحق شدن به این ائتلاف نظامی-سیاسی هستند را نمی‌پذیرد و  این اقدامات را روندی خطرناک می‌داند که احتمال بروز درگیری نظامی را افزایش می‌دهد. در عین حال، جمهوری بلاروس آماده ازسرگیری گفت‌وگوی فعال با این کشورها در حوزه نظامی به شرط متوقف شدن لفاظی‌ها و اقدامات خصومت‌آمیز آن‌ها علیه جمهوری بلاروس است.

طبق این سند، ناتو موجب سلطه آمریکا بر اروپا شده است و مینسک انتقال احتمالی تسلیحات اتمی به "کشورهای همسایه غیردوست" را تهدید تلقی خواهد کرد.

در دکترین دفاعی اصلاح‌شده بلاروس همچنین مطرح شد که این کشور مشارکت کشورهای سازمان ملل و در سازمان امنیت و همکاری در اروپا را عامل تامین‌کننده ثبات و امنیت جهانی و منطقه‌ای دانسته و با سوء استفاده از سازوکارهای این سازمان‌ها برای اعمال فشار بر کشورهای مستقل مخالف است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم