Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هماهنگی برگزاری دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان در سپاه قدس برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در این نشست با اشاره به اهمیت و نقش اثرگذار فضای مجازی در زندگی اجتماعی افراد به ویژه در ایام کرونا گفت: برگزاری جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج، فرصتی ارزشمند در جذب ایده ها، کشف استعدادها، ساماندهی گروه های منسجم تولید محتوا در بستر فضای مجازی و کمک به رفع مشکلات و چالش های استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عبدالله پور با بیان اینکه از فضای مجازی نباید غافل شد، افزود: هم افزایی و همگرایی دستگاه های مرتبط در تولیدات تخصصی و کاربردی در بستر فضای مجازی علاوه بر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی می تواند در بحث اقتصادی هم اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی کشورمان نباید به خارج از کشور وابسته باشد گفت: ما هزینه‌های بسیاری متحمل و متقبل شدیم تا استقلال ارضی و حقیقی کشورمان حفظ شود بنابراین باید با اراده جهادی و انقلابی و با تولید محتوا در حوزه های مشکلات واقعی جامعه و مقاومت و ایثار جدی در فضای مجازی ورود کنیم.

معاون فضای مجازی سپاه قدس گیلان گفت: این رویداد برای دومین بار در سطح استان همزمان با ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی آغاز می شود.

سجاد ستوده با بیان اینکه در مدت ۴۵ روز ایده ها و پیشنهادات گروههای فعال در حوزه فضای مجازی به دبیرخانه ارسال می شود افزود: دراین مدت ایده ها داوری و گروه  ها مشخص می شود و با کمک مربیان ایده‌ها به محصول تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هر محصول باید وارد بازار کسب و کار شود تصریح کرد: در این جشنواره علاقمندان می توانند در ۳ بخش عمومی با ارایه ایده های خود در موضوعات آسیب های اجتماعی با اولویت ازدواج، فرزندآوری، پایین آمدن نرخ طلاق، آسیب‌های اقتصادی ناشی از کرونا و مهاجرت و تغییر کاربری ها در گیلان شرکت کنند.

ستوده اضافه کرد: در کنار این موضوعات عمومی بخش ویژه شهدای محور مقاومت و شهدای هسته ای با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید دکتر فخری زاده هم قرار دارد که فعالان فضای مجازی و فعالان این عرصه می توانند ایده ها خود را ارسال کنند.

در ادامه این نشست هریک از مدیران کل صدا وسیما؛ منطقه آزاد انزلی، فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ پارک علم و فناوری، ارتباطات و فناوری، اطلاعات و مخابرات در خصوص تبدیل تهدید فضای مجازی به فرصت، حمایت از ایده های خلاقانه، تامین زیر ساخت های مناسب برای تبدیل ایده به کسب و کار، تولید محتوای مناسب، حمایت از محصولات تولیدی و نحوه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و میزان مشارکت دستگاه مربوطه در حوزه تولیدات دیجیتال بسیج دید گاه های خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تولید محتوای دیجیتال بسیج فضای مجازی ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت

معاون سیما در آیین اختتامیه دومین جشنواره عروسکی «عروسک خونه» تاکید کرد: امروز رویداد مهمی را برگزار کردیم امیدواریم که بتوانیم در آینده به شکل بین المللی آن را برگزار کنیم.

به گزارش ایسنا، آیین اختتامیه دومین جشنواره عروسک خونه با حضور معاون سیما، مدیر شبکه کودک، مدیران صداوسیما و تعدادی از هنرمندان شامگاه شنبه، ۸ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

مریم سعادت، رضا فیاضی، مهدی صبایی، احسان مهدی، محمد بحرانی، هومن حاجی عبداللهی، ساقی زینتی، ناصر دادشکر، عادل بزدوده و محمد لقمانیان از جمله هنرمندانی بودند در مراسم حضور داشتند.

محسن برمهانی، معاون سیما در سخنانی به اهمیت برگزاری این جشنواره عروسکی اشاره و خاطرنشان کرد: ابتدا تشکر می‌کنم از همه کسانی که این رویداد را برای دومین سال برگزار کردند. این اتفاق، اتفاق مهمی است در دوره‌ای که تولید محصولات برای کودکان و نوجوانان بیشتر به حوزه انیمیشن و کارتون روی آورده و خیلی جاها کار عروسکی فراموش شده است بنابراین گرفتن زیر بغل گونه عروسکی کار بسیار بزرگی است.

وی تاکید کرد: جشنواره «عروسک خونه» رویدادی است که در دومین سال برگزاری اس ۲۰ میلیون نفر به آن رای دادند و من در همین جا از همه آن‌هایی که ما را همراهی کردند تشکر می کنم که آنقدر خوب توانستند مخاطبان و بچه‌ها را به میدان بیاورند. امیدواریم در سال‌های آینده این اتفاق با شکوه‌تر و با ابعاد بزرگتر برگزار شود. خیلی امید داریم که حتی بتوانیم روزی این رویداد را به شکل بین المللی برگزار کنیم چون هم فضا داریم و هم خلا آنرا داریم.

برمهانی در پایان اعلام کرد: آقای جبلی، رئیس سازمان صداوسیما قرار بود حتماً در این مراسم شرکت کنند اما به خاطر پیش‌آمدی نتوانست و بنده از جانب ایشان حضور پیدا کردم و بابت حضور تک تک شما تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از برگزیدگان بخش های مختلف عروسکی از شهرهای مختلف تقدیر شد.

ادامه دارد . . .

دیگر خبرها

  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود