Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار خوزستان گفت:خوزستان نقش مهم و ماندگاری در دفاع مقدس دارد و لازم است زیرساخت‌های گردشگری دفاع مقدس در استان فراهم شود. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی در ارتباط ویدئوکنفرانسی با موضوع بررسی میزبانی خوزستان از جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام اظهار داشت: امنیت و سلامت دو نعمت مجهول در فرمایشات ائمه و بزرگان است که یادآوری آن باعث قدردانی از خودگذشتگی های بزرگان و شهدای این مرز و بوم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با تاکید بر استوار بودن در مسیر گفتمان دفاع مقدس افزود: ما در این مسیر استوار هستیم. جشنواره رسام و گفتمان دفاع مقدس نیز به همین منظور در تقویم استان ثبت خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: استقبال از این جشنواره هم در داخل و هم در خارج از کشور 25 درصد افزایش پیدا کرد و این نشان دهنده رسیدن پیام دفاع مقدس به مخاطب در داخل و خارج از کشور است.

شریعتی با بیان اینکه‌ خوزستان دروازه تشییع به ایران است بیان داشت: وقتی مبارزه رنگ و بوی‌ ملی دینی و ایرانی به خود می‌گیرد دفاع همواره با پیروزی همراه است.

زنان شهیده مظلوم ترین شهدای دفاع مقدس هستندنویسندگان حوزه دفاع مقدس در استان گلستان حمایت می‌شونداستاندار گلستان: همه دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس مشارکت کنندآذربایجان‌غربی رتبه نخست کشور را در تدوین کتب شفاهی دفاع مقدس کسب کرد

وی اظهار داشت: 8 سال دفاع مقدس نمونه بارز از این پیروزی مقاومت دینی بر باطل است است.کشور تازه پیروز در انقلاب این چنین در مقابل تمام دنیای ظلم و استکبار ایستاد و پیروز شد و یک وجب از خاکش را هم به دشمن نداد.

استاندار خوزستان با تاکید نقش مهم و ماندگار خوزستان در دفاع مقدس گفت: خوزستان باید این مسیر را طی کند تا یکی از نمادهای گردشگری دفاع مقدس شود تا یاد سرباران وطن، مدافعان انقلاب و اسلام فرزندان خالص پاک این مملکت زنده نگه داشته شود.

انتهای پیام/341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان