Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی، در تشریح روند تامین امنیت و ساخت کلانتری در سطح استان تهران گفت: همه خدماتی که در ابعاد مختلف اعم از بیمارستانی و درمانی و امنیتی و... ارائه می شود شاخصی دارند که بر اساس آن باید استقرار و شکل بگیرند. در بحث کلانتری ها و تامین امنیت در استان تهران نیز بررسی هایی که انجام شده بود نشان می داد حدود 200 کلانتری باید در سطح استان استقرار پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این زمینه مقرر شد در برنامه ای زمان بندی شده این کلانتری ها شکل بگیرند و در این راستا شهرداری ها در تامین زمین همکاری داشته باشند و از ظرفیت خیرین امنیت ساز در رابطه با ساخت و ساز این کلانتری ها بهره گرفته شود. این اقدامات در حال انجام است و در رابطه با وظیفه نیروی انتظامی تاکنون در تهران بزرگ کارها به درستی انجام شده است و ارزیابی ها نیز نشان می دهد در تامین امنیت مشکلی نداریم.

وی ادامه داد: بی تردید آنچه که برای خدمات امنیتی و تامین امنیت بهینه لازم است استقرار این کلانتری ها است؛ در این مسیر شهرداری ها در حال همکاری هستند تا واگذاری زمین انجام و با کمک خیرین ساخت آنها تکمیل شود، اما این اقدام پروسه زمانی چندین ساله دارد تا این کلانتری ها مستقر شوند.

وی تاکید کرد: اخیرا فرماندهی نیروی انتظامی کشور دستوری درباره تامین نیروی انسانی متناسب با جمعیت برای غرب و شرق استان تهران و تهران بزرگ داده اند تا در برنامه ای زمان بندی شده برای تامین نیروی انسانی در این مناطق کمک شود.

پربیننده ترین سرانجام نامشخص بررسی قضایی پرونده املاک‌ نجومی/ اعتراض نسبت به وضعیت دستفروشان پارکینگ پروانه سرانجام بازنگری طرح تفصیلی و تخریب تخلف پاساژ پالادیوم/ درخواست ساخت و ساز اقوام یکی از سران تاکنون خارج از عرف نبوده است نام استاد شجریان روی خیابان فلامک در منطقه۲ نشست تصویب طرح تفصیلی ویژه منطقه۲۲ ماجرای استعفای دو عضو شورا/ هاشمی؛ اعطا و نظری نامه‌هایی دادند که بوی استعفا می‌داد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استان تهران ساخت و ساز شهرداری نیروی انتظامی استاندار تهران انوشیروان محسنی بندپی کرونا کلانتری ها تامین امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران