Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: کار امروز مدافعان سلامت و کادر درمان کمتر از کارهای رزمندگان در دفاع مقدس نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار محسن کریمی عصر امروز در مراسم تقدیر از مدافعان سلامت و طلاب بسیجی با اشاره به عروج ملکوتی سردار ابوحمزه، فرمانده اسبق استان مرکزی اظهار داشت: جانباز سرافراز سردار ابوحمزه از فرماندهان مجاهد، ولایی، توانمند و مخلص سپاه پاسداران بود که از دفاع مقدس تا آخرین لحظات حیات با برکت خود همواره به دنبال خدمت به نظام اسلامی و مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دقت در عمل، پایبندی بر روی ارزش های اسلامی و ساده زیست بودن سردار ابوحمزه، وی را به یک شخصیت برتر تبدیل کرده بود و سردار ابوحمزه کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته و جانبازی و آسیب دیدن جدی ستون فقرات در دفاع مقدس هیچ گاه باعث متوقف شدن ایشان نشد و همواره به دنبال جهاد و خدمت رسانی بود و از هیچ فرصتی برای خدمت رسانی دریغ نکرد.

کریمی تصریح کرد: ماه دی امسال مناسبت های بزرگ و ارزشمندی داریم که مهمترین آن فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت شهید سلیمانی است که تقارن این دو مناسبت معانی خاصی دارد و نیاز است که از این ایام به خوبی استفاده کنیم، یکی از مناسبت های مهمی که در دی ماه شاهد آن هستیم سالروز عملیات کربلای 4 و 5 است که این دو عملیات درس های بزرگی دارد و نیاز است به خوبی تبیین و بررسی شود چراکه اهمیت عملیات کربلای 5 به اندازه ای است که مقام معظم رهبری آن را شب قدر انقلاب می دانند و می فرمایند هرکس این عملیات را درک نکند از اردوگاه انقلاب اسلامی جا مانده است.

وی اضافه کرد: عملیات کربلای 4 و 5 امتحان بزرگی برای رزمندگان اسلام بود که خوشبختانه با هدایت های امام(ره) ، رزمندگان اسلام با موفقیت بیرون آمدند و موجب عزت و سربلندی ملت ایران شدند، استان مرکزی شهدای شاخصی را در عملیات کربلای 4 و 5 تقدیم جبهه اسلام کرده و خوشبختانه عملکرد درخشانی دارد و برخی از جانبازان عملیات کربلای 4 به شهدای کربلای 5 تبدیل شدند و این نشان دهنده ثابت قدمی رزمندگان در مسیر ارزش های الهی بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه در شرایط دفاع مقدس برخی ها در داخل معتقد بودند انقلاب اسلامی به بن بست رسیده اما امام(ره) و رزمندگان اسلام با تاسی از فرهنگ عاشورا بن بست ها را شکستند و حماسه ساز شدند که نمونه آن در عملیات کربلای 5 است که رزمندگان بزرگترین افتخارآفرینی را کردند و این موجب ماندگاری آنها شد.

وی ادامه داد: بیش از 70 یگان دشمن در عملیات کربلای 5 منهدم شد و رزمندگان بار دیگر نشان دادند با توکل بر خدا و امید به قدرت خداوند می توانند بر هر دشمنی پیروز شوند و امروز نیاز است درس های بزرگ عملیات های کربلای 4 و 5 برای جوانان و نوجوان تبیین شود.

کریمی با اشاره به ایثار مدافعان سلامت گفت: کار امروز مدافعان سلامت و کادر درمان کمتر از کارهای رزمندگان در دفاع مقدس نیست چراکه با وجود یک ویروس ناشناخته و خطرناک از همان ابتدای شیوع بیماری پای کار خدمت رسانی بودند و خوشبختانه خوش درخشیدند و ماندگار شدند و حضور داوطلبین در جامعه پزشکی برای خدمت به بیماران کرونایی انسان را یاد رزمندگان خط شکن دفاع مقدس می اندازد که با حضورشان حماسه خلق می کردند، امروز مدافعان سلامت در بین مردم عزیز و سربلند هستند و جایگاه ویژه ای دارند و لذا باید با تقوای در نیت و تقوای در عمل این جایگاه را حفظ کنند و قدر آن را بدانند.

فرمانده سپاه استان مرکزی: 25 هزار جهادگر در قالب 300 گروه جهادی در استان مرکزی ساماندهی شدندفرمانده سپاه استان مرکزی: اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه بر پایه خدمت بی‌منت به مردم استافتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه استان مرکزی در روستاهای اراک به روایت تصویر

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: مدافعان سلامت علاوه بر اینکه در خدمت رسانی جبهه سلامت پیشگام و پیشتاز بودند توانستند با این اقدامات نقش موثری در ایجاد امنیت در کشور برقرار داشته باشند و این قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: همچنین در کنار مدافعان سلامت طلبه های بسیجی حماسه آفرین شدند چراکه انجام امور شرعی فوت شدگان بیماری کرونا در ابتدای شیوع بیماری نگرانی هایی ایجاد کرده بود و طلاب بسیجی این نگرانی ها را رفع کردند، طلاب بسیجی با ورود حماسی خود هم نگرانی ها را برطرف کردند و هم تهدید را به فرصت تبدیل کردند چراکه بدون هیچ گونه چشم داشتی همه امورات شرعی فوت شدگان را انجام دادند و تهدیدات را از بین بردند و آرامش را به خانواده های ایرانی هدیه کردند و اقدامات آنها بسیار قابل تقدیر است.

کریمی بیان کرد: امروز کشورهایی که ادعای تمدن پیشرفته و فناوری های نوین دارند در برابر این بیماری عاجز و ناتوان مانده اند و در بدترین شرایط ممکن به سر می برند اما خوشبختانه ایران اسلامی به برکت مجاهدت ها و ایثارگری های گروه های مختلف بسیاری از تهدیدات رفع شده و در شرایط نسبی مطلوبی به سر میبریم، اعتماد به خداوند، گوش به فرمان ولایت فقیه، نترسیدن از دشمنان، بی اعتمادی به بیگانگان در طول انقلاب اسلامی همواره کلید موفقیت های بزرگ بوده و اینها درس بزرگی برای شرایط امروز است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: امروز الگو و مکتب شهید سلیمانی برای همه مقاطع و شرایط زندگی کارآمد و قابل استفاده است بنابراین باید علاوه براینکه معرفت به شناخت مکتب شهید سلیمانی پیدا کنیم آن را با همه توان و در همه ابعاد به جامعه نیز معرفی کنیم.

وی افزود: کار برای خدا و گام برداشتن در مسیر مجاهدت فی سبیل الله از مهمترین ویژگی های مکتب شهید سلیمانی است و اگر در راستای این دو ویژگی حرکت کنیم قطعا موفق خواهیم بود.

کریمی خاطرنشان کرد: دشمنان کوردل در ترور و به شهادت رساندن شهید سلیمانی با دستان پلید خودشان ماهیت تروریستی خودشان را به دنیا نشان دادند و اینکه می گوییم شهید سلیمانی هم در زمان حیات و هم با شهادت خود هیمنه استکبار را شکست داد از این جهت است و امروز به برکت شهیدان سلیمانی و فخری زاده تمام راهبردهای دشمنان علیه انقلاب اسلامی در همه ابعاد با شکست مواجه شده است.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز مدافعان سلامت مدافعان سلامت عملیات کربلای 4 سردار ابوحمزه انقلاب اسلامی شهید سلیمانی دفاع مقدس خدمت رسانی کربلای 4 و 5 کربلای 5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پس از گذشت ۲۰ ماه از جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران، قسمت‌هایی از جنوب استان خوزستان را به خود درآورد.

بامداد اردیبهشت سال ۱۳۶۱ بود که رزمندگان اسلام عملیات جدیدی با نام بیت المقدس را برای مقابله با دشمن آغاز کردند.

هدف از اجرای این عملیات، آزادسازی بیش از ۵ هزار کیلومتر از خاک ایران بود.

در مقابل، صدام حسین ۴ لشکر خود را در جاده اهواز-خرمشهر قرار داد، چون احتمال می‌داد ایرانی‌ها از همین نقطه ورود کنند.

رزمندگان اسلام باعبور از رودخانه کارون موفق شدند ضلع غربی رودخانه را تصرف کند و با فداکردن جان و مالشان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشتند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • کافی است انسان باشد!
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است