Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از بازداشت شهردار و یک عضو شورای اسلامی شهر آبسرد خبر داد و گفت: تعداد دستگیری ها در شهرداری آبسرد به ۱۸ نفر رسید.

محمدتقی تقی زاده امروز /چهارشنبه/ و در دقایقی پیش با اعلام این خبر به خبرنگاران، از بازداشت شهردار و یکی دیگر از اعضای شورای شهر آبسرد در خصوص پرونده تخلفات مالی و ساختمانی خبر داد و گفت: در راستای رسیدگی به پرونده تخلفات مالی و ساختمانی در شهرداری آبسرد، شهردار و یکی دیگر از اعضای شورای شهر آبسرد به عنوان متهم بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند با بیان اینکه اتهامات این افراد در خصوص موارد مالی است، گفت: رسیدگی به این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب دماوند به صورت ویژه در حال انجام است و با بازداشت این دو متهم، تعداد بازداشت شدگان در این پرونده به ۱۸ نفر رسید.

پیش از این نیز تقی زاده از بازداشت ۱۶ متهم دیگر در خصوص این پرونده خبر داده و گفته بود: یک نفر از اعضای شورای شهر نیز بازداشت شده است.

شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند است که در ۴۵ کیلومتری شرق تهران واقع است. / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهر آبسرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا

به گزارش صدای ایران از ایرنا از دادگستری گلستان، سیدجواد میردوستی روز شنبه اظهار کرد: متهمان چهار مرد هستند که یکی از آنان پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: سه متهم دیگر این پرونده در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنان تصمیم قانونی اتخاذ می‌شود.

دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن «یسنا»، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

میردوستی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

«یسنا» کودک کلاله‌ای است که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود