Web Analytics Made Easy - Statcounter

بحران بهداشتی کرونا در اراضی اشغالی در میانه بی ثباتی سیاسی به شکل جدی تری خود را نمایان می کند. خبرگزاری میزان – بحران بهداشتی در اراضی اشغالی وارد ابعاد جدیدی شده و نگرانی‌ها در مورد این بحران را افزایش داده است.   به گزارش «جروزالم پست و یدیعوت آحارانوت»، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه، ۳ دی، اعلام کرد ۴۲۶ نظامی دیگر به کرونا مبتلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  براساس آمارها، در حال حاضر ۴ هزار و ۷۷۵ نظامی رژیم صهیونیستی در قرنطینه هستند.     در عین حال، خبر‌ها از ورود نوع جدید کرونا به اراضی اشغالی حکایت دارند.  بیشتر بخوانید:  بنیامین نتانیاهو وارد قرنطینه شد  صد‌ها نظامی رژیم صهیونیستی در قرنطینه افزایش موارد ابتلا به کرونا، سبب شد تا کابینه برای اعمال قرنطینه سراسری در هفته آینده وارد عمل شود.       براساس جدیدترین آمارها، تاکنون ۳ هزار و ۱۳۶ نفر از ساکنان اراضی اشغالی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند و ۳۸۲ هزار و ۴۸۷ نفر نیز به این بیماری مبتلا شدند.   انتهای پیام/ برچسب ها: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی اراضی اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلویزیون رویترز، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود و با هدف ادعایی بررسی مذاکرات آتش‌ بس در غزه، وارد اراضی اشغالی شد.

وزیر خارجه آمریکا پیشتر به اردن و ریاض سفر کرده بود.

تا کنون اطلاعات بیشتری از برنامه دیدارهای وی در اراضی اشغالی فلسطین رسانه ای نشده است.

کد خبر 6093588

دیگر خبرها

  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • «بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت