Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی بعد از ظهر امروز  در آیین تجلیل از مدافعان سلامت و طلاب بسیجی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار کرد: جانباز سرافراز سردار ابوحمزه از فرماندهان مجاهد، ولایی، توانمند و مخلص سپاه پاسداران بود که از دفاع مقدس تا آخرین لحظات حیات با برکت خود همواره به دنبال خدمت به نظام اسلامی و مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دقت در عمل، پایبندی بر روی ارزش های اسلامی و ساده زیست بودن سردار ابوحمزه ایشان را به یک شخصیت برتر تبدیل کرده بود و سردار ابوحمزه کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته و جانبازی و آسیب دیدن جدی ستون فقرات در دفاع مقدس هیچ گاه باعث متوقف شدن ایشان نشد و همواره به دنبال جهاد و خدمت رسانی بود و از هیچ فرصتی برای خدمت رسانی دریغ نکرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: دی ماه سالجاری مناسبت های بزرگ و ارزشمندی داریم که مهمترین آن فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت شهید سلیمانی است که تقارن این دو مناسبت معانی خاصی دارد و نیاز است که از این ایام به خوبی استفاده کنیم.

کریمی ادامه داد: یکی از مناسبت های مهمی که در دی ماه شاهد آن هستیم سالروز عملیات کربلای ۴ و ۵ است که این دو عملیات درس های بزرگی دارد و نیاز است به خوبی تبیین و بررسی شود.

وی اضافه کرد: اهمیت عملیات کربلای ۵ به اندازه ای است که مقام معظم رهبری آن را شب قدر انقلاب می دانند و می فرمایند هر کس این عملیات را درک نکند از اردوگاه انقلاب اسلامی جا مانده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: عملیات کربلای ۴ و ۵ امتحان بزرگی برای رزمندگان اسلام بود که خوشبختانه با هدایت های امام(ره) ، رزمندگان اسلام با موفقیت بیرون آمدند و موجب عزت و سربلندی ملت ایران شدند.

کریمی تصریح کرد: استان مرکزی شهدای شاخصی را در عملیات کربلای ۴ و ۵ تقدیم جبهه اسلام کرده و خوشبختانه عملکرد درخشانی دارد و برخی از جانبازان عملیات کربلای ۴ به شهدای کربلای ۵ تبدیل شدند و این نشان دهنده ثابت قدمی رزمندگان در مسیر ارزش های الهی بود.

وی افزود: علیرغم اینکه در شرایط دفاع مقدس برخی ها در داخل معتقد بودند انقلاب اسلامی به بن بست رسیده اما امام(ره) و رزمندگان اسلام با تاسی از فرهنگ عاشورا بن بست ها را شکستند و حماسه ساز شدند که نمونه آن در عملیات کربلای ۵ است که رزمندگان بزرگترین افتخارآفرینی را کردند و این موجب ماندگاری آنها شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یادآور شد: بیش از ۷۰ یگان دشمن در عملیات کربلای ۵ منهدم شد و رزمندگان بار دیگر نشان دادند با توکل بر خدا و امید به قدرت خداوند می توانند بر هر دشمنی پیروز شوند و امروز نیاز است درس های بزرگ عملیات های کربلای ۴ و ۵ برای جوانان و نوجوان تبیین شود.

کریمی بیان کرد: کار امروز مدافعان سلامت و کادر درمان کمتر از کارهای رزمندگان در دفاع مقدس نیست چراکه با وجود یک ویروس ناشناخته و خطرناک از همان ابتدای شیوع بیماری پای کار خدمت رسانی بودند و خوشبختانه خوش درخشیدند و ماندگار شدند.

وی تصریح کرد: حضور داوطلبین در جامعه پزشکی برای خدمت به بیماران کرونایی انسان را یاد رزمندگان خط شکن دفاع مقدس می اندازد که با حضورشان حماسه خلق می کردند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز مدافعان سلامت در بین مردم عزیز و سربلند هستند و جایگاه ویژه ای دارند و لذا باید با تقوای در نیت و تقوای در عمل این جایگاه را حفظ کنند و قدر آن را بدانند.

کریمی بیان داشت: مدافعان سلامت علاوه بر اینکه در خدمت رسانی جبهه سلامت پیشگام و پیشتاز بودند توانستند با این اقدامات نقش موثری در ایجاد امنیت در کشور برقرار داشته باشند و این قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: همچنین در کنار مدافعان سلامت طلبه های بسیجی حماسه آفرین شدند چراکه انجام امورات شرعی فوت شدگان بیماری کرونا در ابتدای شیوع بیماری نگرانی هایی ایجاد کرده بود و طلاب بسیجی این نگرانی ها را رفع کردند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: طلاب بسیجی با ورود حماسی خود هم نگرانی ها را برطرف کردند و هم تهدید را به فرصت تبدیل کردند چراکه بدون هیچ گونه چشم داشتی کلیه امورات شرعی فوت شدگان را انجام دادند و تهدیدات را از بین بردند و آرامش را به خانواده های ایرانی هدیه کردند و اقدامات آنها بسیار قابل تقدیر است.

کریمی تصریح کرد: امروز کشورهایی که ادعای تمدن پیشرفته و فناوری های نوین دارند در برابر این بیماری عاجز و ناتوان مانده اند و در بدترین شرایط ممکن به سر می برند اما خوشبختانه ایران اسلامی به برکت مجاهدت ها و ایثارگری های گروه های مختلف بسیاری از تهدیدات رفع شده و در شرایط نسبی مطلوبی به سر می بریم.

وی تاکید کرد: اعتماد به خداوند، گوش به فرمان ولایت فقیه، نترسیدن از دشمنان، بی اعتمادی به بیگانگان در طول انقلاب اسلامی همواره کلید موفقیت های بزرگ بوده و اینها درس بزرگی برای شرایط امروز است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: امروز الگو و مکتب شهید سلیمانی برای همه مقاطع و شرایط زندگی کارآمد و قابل استفاده است و لذا باید علاوه براینکه معرفت به شناخت مکتب شهید سلیمانی پیدا کنیم آن را با همه توان و در همه ابعاد به جامعه نیز معرفی کنیم.

کریمی گفت: کار برای خدا و گام برداشتن در مسیر مجاهدت فی سبیل الله از مهمترین ویژگی های مکتب شهید سلیمانی است و اگر در راستای این دو ویژگی حرکت کنیم قطعا موفق خواهیم بود.

وی افزود: دشمنان کوردل در ترور و به شهادت رساندن شهید سلیمانی با دستان پلید خودشان ماهیت تروریستی خودشان را به دنیا نشان دادند و اینکه می گوییم شهید سلیمانی هم در زمان حیات و هم با شهادت خود هیمنه استکبار را شکست داد از این جهت است و امروز به برکت شهیدان سلیمانی و فخری زاده تمام راهبردهای دشمنان علیه انقلاب اسلامی در همه ابعاد با شکست مواجه شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: شهید سلیمانی پایگاه های قدرتی در ایران و منطقه به وجود آورده که به برکت آنها سال های طولانی امنیت خواهیم داشت و امروز ما وظیفه داریم از این دستاوردهای ارزشمند به خوبی پاسداری کنیم.

در حال به روزرسانی

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید سپاه پاسداران دفاع مقدس سلامت فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی مکتب شهید سلیمانی عملیات کربلای ۴ انقلاب اسلامی مدافعان سلامت کربلای ۴ و ۵ خدمت رسانی دفاع مقدس کربلای ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در همایش  حکمت مطهر گفت: وعده صادق ابهت و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

حجت الاسلام سرایی افزود: امروز جوانان انقلابی با درس گرفتن از مکتب شهید مطهری در مقابل دشمنان ایستاده اند.

وی اضافه کرد: تفکر ایستادن در برابر ظلم برگرفته از آثار و اندیشه‌های شهید مطهری است.

حجت الاسلام سرایی افزود: شهید مطهری به عنوان روحانی انقلابی درس آموخته مکتب امام خمینی (ره) و تنها نویسنده‌ای است که امام راحل به مطالعه و تامل در آثار این عالم مجاهد تاکید کرده بود.

وی افزود: قاطعیت، شجاعت و ایستادگی در برابر منافقان از ویزگی‌های بارز شهید مطهری است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز گفت: تبیین اندیشه‌ها و افکار شهید مطهری برای انتخاب درست مسیر یک ضرورت است.

سرهنگ حیدری افزود: آثار این استاد بهترین الگو و تقویت کننده اعتقادات دینی و مذهبی جوانان در جامعه است و جوانانی که وعده صادق را محقق کردند درس آموخته مکتب علمای دین و شهید مرتضی مطهری هستند.

در پایان این همایش از مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی مراغه تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شهید مطهری فرقان انقلاب بود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • کافی است انسان باشد!
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود