Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:16:19 GMT

رحمتی و خطیبی به تساوی رضایت دادند

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۵۳۳۳

رحمتی و خطیبی به تساوی رضایت دادند

به گزارش خبرنگار مهر، نیمه نخست دو تیم شهرخودرو و آلومینیوم در حالی به پایان رسید که تیم اراکی در دقایق ۱۱ و ۲۶ و عنابی پوشان مشهدی در دقیقه ۱۹ به گل رسیدند.

پایان نیمه با دریافت کارت زرد توسط رحمتی به دلیل اعتراضات شدید به قضاوت دیدار همراه بود. هنوز داور سوت نیمه دوم را به صدا در نیاورده بود که داور یکی از کادر فنی آلومینیوم را با کارت زرد جریمه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرخودرو نیمه دوم را ۱۰ نفره و بدون صادق صادقی به علت دواخطاره شدن در نیمه اول و اخراج از زمین بازی شروع کرد و از همان دقایق ابتدایی به دنبال جبران شکست نیمه اول، با اشتباه عجیب مدافع آلومینیوم نبه گل رسید.

حسین مهربان زننده گل دوم شهرخودرو در دقیقه ۵۶ بود تا با این گل بار دیگر دو تیم مساوی شوند.

بازیکنان شهرخودرو در نیمه دوم بازی را هجومی آغاز کردند و چند موقعیت جدی هم به وجود آوردند که دروازه بان سفیدپوشان آلومینیوم حملات خطرناک این تیم را دفع کرد.

در دقیقه ۶۱ بازی، شاگردان رحمتی فرصت گلزنی دوباره را از دست داد، این حملات هجومی شاگردان رحمتی نه تنها نشان نمی‌داد که این تیم ۱۰ نفره است بلکه امید یک کامبک ۱۰ نفره را در دل هواداران این تیم ایجاد کرد.

در دقیقه با اشتباه جلالی راد دروازه بان شهرخودرو کم مانده بود دروازه اش باز شود که به لطف تیرک دروازه به بیرون رفت.

یکی از اعضای کادر فنی شهرخودرو توپ را به داخل زمین فرستاد که داور این صحنه را دید و وی را اخراج کرد.

شهرخودرو در روز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تیم تراکتورسازی می‌رود و بازی بعدی آلومینیوم هم مقابل ذوب آهن است که به تعویق افتاده است.

کد خبر 5103372

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو مشهد آلومینیوم اراک لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا شب یلدا روز پرستار شیراز پرستار گرگان آمار کرونا کرمانشاه بوشهر شهرستان کرج عکس استانها شیوع کرونا شهرکرد قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 در جریان رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس به مصاف هم رفتند و پس از تساوی پرگل 4 بر 4 در وقت قانونی، آلومینیوم در وقت اضافی 6 بر 5 به پیروزی رسید و پرسپولیس در یک بازی دراماتیک مغلوب اراده و تلاش خستگی ناپذیر آلومینیوم اراک شد. اوستون اورونوف در دقیقه 11 گل اول پرسپولیس را زد و عیسی آل کثیر در دقیقه 25 گل دوم را به ثمر رساند. مهدی لیموچی در دقیقه 85 و شروین بزرگ در دقیقه 5 وقت اضافه نیمه دوم برای آلومینیوم گلزنی کردندو بازی باخته را به تساوی کشاندند. سینا اسدبیگی در دقیقه 94 و عیسی آل کثیر در دقیقه 108 برای پرسپولیس گل زدند اما دوباره شروین بزرگ در دقیقه 111 و علیرضا نقی زاده در دقیقه 121 برای آلومینیوم گلزنی کردند و بازی در وقت اضافه نیز به تساوی کشیده شد. در ضربات پنالتی نیز آلومینیوم بهتر عمل کرد و سرخ پوشان را حذف کرد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه