Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ پخش فیلم رقص شش ماه پیش یک کارمند مرد پست هرمزگان در برابر چند خانم همکارش که برای بزرگداشت بازنشستگی همکاران خود دور هم جمع شده بودند باعث آزرده شدن افکار عمومی و واکنش‌های متفاوت در جامعه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حکایت کلیپ‌های جنجالی در استان هرمزگان گویا تمامی ندارد و در مدت کوتاهی تاکنون 2 کلیپ از این استان در صدر انتشار در دنیای مجازی و جبهه گیری افراد مختلف قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته بار دیگر یک کلیپ جنجالی و خبر ساز در فضای مجازی استان هرمزگان منتشر شد که واکنش‌های مختلفی به دنبال داشت، در این کلیپ مسئول روابط عمومی اداره کل پست استان هرمزگان در یک جمع مختلط و در محیط اداری به انجام حرکات موزون می‌پردازد.

در این کلیپ که چند بانو نیز در آن دیده می‌شوند و فرد مورد نظر را تشویق می‌کنند برخی‌ها نیز اقدام به فیلم‌برداری از ماجرا و سپس پس از چند ماه انتشار آن می‌کنند.

برکناری کارمند پست هرمزگان در پی انتشار یک کلیپ خارج از عرف/مدیرکل پست عذرخواهی کردعذرخواهی وزیر راه از وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه تبریز-زنجان/20 پروژه کلیدی کشور از «بازار سرمایه» تامین اعتبار می‌شودعذرخواهی کارگردان سریال "خانه امن" از استقلال/ زود قضاوت نکنید! بحث ما بحث داعش اس

پس از این ماجرا و انتشار گسترده کلیپ در فضای مجازی مدیرکل پست هرمزگان با صدور اطلاعیه فوری از برخورد با فرد متخلف و برکناری وی از سمت و ارجاع وی به واحد تخلفات اداری خبرداد و از عموم مردم به جهت این کلیپ عذرخواهی کرد.

در ماجرای اخیر چند مسئله حائز اهمیت است که بایستی به آن توجه شود:

1_ انجام چنین حرکات موزونی در برابر همکاران خانم در محیط اداری با لباس و آرم شرکت پست از سوی یک کارمند با سابقه که سال‌های آخر خدمتش را در حال سپری کردن است خلاف قوانین بوده و جای دفاع  ندارد و فرد مورد نظر در این زمینه تخلف بزرگی انجام داده است.

2_ این فیلم متعلق به حدود 5 ماه گذشته بوده و مسئول روابط عمومی پست هرمزگان در 31 تیر و در هنگام برگزاری مراسم بازنشستگی برخی از همکاران آن اداره اقدام به این حرکات کرده است و اگر افرادی که این فیلم را ضبط کرده‌اند قصد نهی از منکر یا مواردی شبیه این را داشته‌اند آیا همان زمان نباید آنرا به مسئولین حراست پست تحویل می‌دادند؟ یا در پس پرده این اتفاق اهداف اهدافی نهفته است؟ 

3_ برخورد به موقع مدیرکل پست در خصوص عزل فرد مورد نظر از سمتش و برخورد قانونی در خصوص تخلف اداری که انجام داده است باعث شد دیگر افراد نتوانند زمین بازی را برای ضربه زدن به کل شاکله یک اداره در دست بگیرند، (مانند حادثه‌ای که برای شهرداری بندرعباس در بحث تخریب آلونک زن بدسرپرست اتفاق افتاد).

4_دستگاه‌هایی که مسئولیت آموزش و کنترل افراد خصوصاً در سمت‌های خاص را دارند باید با هوشیاری بیشتری نسبت به آموزش و کنترل افراد اقدام کنند تا نتواند رفتار یک کارمند حتی در سطوح پایین مسئولیتی به شاکله یک اداره، وزارتخانه، دولت و حتی حاکمیت ضربه بزند. 

5_نباید این موضوع را به عنوان یک حرکت شخصی در نظر گرفته شود چون در محیط کاملا اداری و با پوشش اداره و حتی آرم آن اتفاق افتاده است.

6_نکته آخر که از همه نکات قبل مهم‌تر است این است که همگان باید بدانند در بردن آبروی این فرد و خانواده‌اش که ظاهرا در جلسه حضور نیز داشته‌اند چه نقشی بازی کرده‌اند، به قول معروف هیچ زمینی بدون کرم نیست و نباید افراد آن را بیل بزنند تا کرم‌هایش مشخص گردد، با این که رفتار این کارمند خاطی به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و باید برخورد قانونی که در آن هیچ افراط و تفریطی نباشد با وی صورت بگیرد اما باید بدانیم حفظ آبروی مومن و حرمت آبروی وی از حرمت کعبه بالاتر است و در نتیجه باید عاملان انتشار این کلیپ نیز باید مشخص و برخورد تنبیهی با این افراد که آبروی یک انسان‌ را بازیچه بازی‌های کثیف خود کرده‌اند نیز انجام بشود.

به گزارش تسنیم، پس از انتشارات کلیپ مورد نظر اظهار نظرهای متفاوتی از سوی فعالان رسانه‌ای استان هرمزگان انجام شد، حدود 60 نفر از فعالان حوزه روابط عمومی و رسانه استان با امضا طوماری خواستار شناسایی و معرفی فرد منتشر کننده کلیپ و برخورد با وی شدند.

فعالان رسانه‌ای استان هرمزگان معتقد هستند انتشار کلیپ با اهدافی همراه بوده و از سویی نیز از مدیرکل پست استان خواستار اجرای حکم عادلانه‌تر در خصوص فرد انجام دهنده حرکات موزون شدند به گونه‌ای که فرد از کار خود اخراج نشود و خدمت 27 ساله وی بر اثر یک اشتباه‌ از بین نرود.

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان هرمزگان پست هرمزگان مدیرکل پست یک کارمند مورد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است

روابط عمومی شورای وحدت اصولگرایان، درباره زمان انتشار فهرست کاندیداهای مورد حمایت این تشکل سیاسی در دور دوم انتخابات توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، احسان محمدحسینی معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت، اظهار کرد: با عنایت به اصول حرفه‌ای و پرهیز از ایجاد شائبه و جلوگیری از انتشار شایعات بی‌اساس، ارائه هرگونه فهرست انتخاباتی منتسب به شورای وحدت در هر خبرگزاری و یا پایگاه خبری و فضای مجازی، فاقد اعتبار است.

وی افزود: فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از وبسایت و کانال‌های رسمی این شورا در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • معاون رئیسی: افکار عمومی غربی به این جمع‌بندی رسیدند که آمریکا نماد ظلم و ستم است
  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • پرونده باز بابک زنجانی در افکار عمومی/مهار تورم دغدغه کهنه اقتصاد/ زنان و دختران چگونه قربانی بستر مجازی می‌شوند؟
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا