Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@18:29:10 GMT

طرز تهیه پنینی بادمجان

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۵۵۴۴

طرز تهیه پنینی بادمجان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کتاب کاله

مواد لازم برای تهیه پنینی بادمجان بادمجان متوسط چهار عدد روغن‌ زیتون دو قاشق غذا خوری پنیر موزارلا۲۰۰ گرم نان باگت نمک و فلفل به مقدار لازم ریحان تازه ساطوری شده دو قاشق غذا خوری   طرز تهیه پنینی بادمجان مرحله اول

بادمجان‌ها را به صورت طولی و لایه لایه برش دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لایه‌های بادمجان را با روغن زیتون چرب و آن‌ها را با نمک و فلفل طعم دار کنید. بادمجان‌ها را ۲ تا ۳ دقیقه کباب کنید. بعد از کبابی شدن باید ضخامت آن‌ها کم و نازک شده باشد. در نهایت روی بادمجان‌های کباب شده سرکه بالزامیک بریزید.

مرحله دوم

نان‌های تست را با قلم‌موی آشپزخانه به روغن زیتون آغشته کنید. روی هرکدام از نان‌ها به طور مساوی پنیر موزارلا، برگ ریحان تازه و بادمجان کبابی قرار دهید. و در آخر تکه‌ نان دیگری را روی آن‌ها بگذارید.

مرحله سوم

ساندویچ‌ها را درون دستگاه ساندویچ‌ساز یا گریل قرار دهید تا بپزند. اگر دستگاه گریل یا ساندویچ‌ساز در اختیار ندارید ساندویچ‌هایتان را در مقدار کمی روغن سرخ کنید. برای تهیه پنینی می‌توانید از هر ماده دلخواه دیگری درون نان‌ها استفاده کنید و از طعم آن لذت ببرید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نان باگت بادمجان ریحان تهیه پنینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصیبت جدید مستاجران

از کف تا سقف‌شان انباشته از کارتن‌های موز صادراتی است. کارتن‌های موز سمت راست به ردیف کارتن‌های زیره ۳ لایه و کارتن‌های سمت چپ به ردیف کارتن‌های زیره ۵ لایه اختصاص دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، ردیف‌های تنگ هم که به کوهی کارتنی می‌مانند.

کارتن؛ یکی از مصائب مستاجران

عباس، کارگر یکی از همین حجره‌هاست. او هر روز پیش از طلوع آفتاب سراغ دیگر حجره‌ها می‌رود و کارتن‌های موز محکم و قابل استفاده را جمع‌آوری و خریداری می‌کند؛ بعضی‌ها را به تعداد و بعضی دیگر را به کیلوگرم می‌خرد. قبل از خرید هم به توصیه آقا جمشید (صاحب کارش) خوب کارتن‌ها را وارسی می‌کند تا عیب و ایرادی نداشته باشند.

از ساعت حدود ۱۰ صبح قبل از آمدن آقاجمشید، کارتن‌ها مرتب و منظم در حجره روی هم ردیف عمودی ردیف شده‌اند. کمی بعد از آن هم سر و کله مشتری‌ها که این روز‌ها اغلب مستاجر هستند، پیدا می‌شود. عباس هوای آن‌ها را دارد. چون خاطره‌های چندان خوبی از روزگار اجاره‌نشینی خود و اهل و عیالش ندارد. یکی از آن خاطرات همین تهیه کارتن‌های مقاوم برای اسباب‌کشی بود که باید بابت‌شان کلی هزینه پرداخت می‌کرد.

کارتن موزی کم از خدمات پکینگ ندارد!

یکی از مشتری با شنیدن قیمت کارتن‌های موز صادراتی از دهان عباس، کمی متعجب می‌شود و دوباره قیمت را می‌پرسد. عباس هم که عادت دارد به دیدن این تعجب کردن‌ها، تکرار می‌کند: «سایز بزرگ ۲۵ هزار تومان و سایز کوچک ۲۰ هزار تومان.» مشتری که هنوز متعجب است باز می‌پرسد: «این قیمت که گفتید برای همین کارتن‌های موزی‌ست دیگر؟» عباس، چای را لاجرعه سر می‌کشد: «بله؛ توی هر کدامشان می‌توانی از ۵ تا ۱۰ کیلوگرم با خیال راحت اسباب جای بدهی و با خودت ببریشان تا آن سر دنیا.»

مشتری که پیش از این کارتن‌های موز را از برخی اصناف با قیمت هر کارتن ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان تهیه می‌کرد و با شنیدن هزینه‌های چند ده میلیونی خدمات پکینگ ویژه اسباب‌کشی، دود از سرش برمی‌خاست، بی‌معطلی ۱۰ کارتن موز سایز کوچک از عباس خرید تا همه زندگیش را در آن بسته‌بندی کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • مصیبت جدید مستاجران!
  • مصیبت جدید مستاجران
  • طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)
  • آموزش آشپزی / روشی خاص برای تهیه و طبخ ماهی کبابی
  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • نماد غذای ایرانی به خوشمزگی قورمه‌سبزی!
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی
  • غار هارپیا ؛ اینجا زمین کاملا چین خورده است! (+عکس)
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان