Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی  عصر امروز در آئین معارفه دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان ابهر اظهار کرد:خدمت در جمهوری اسلامی یک توفیق الهی و سعادت است و همه ما باید قدردان این فرصت‌ها و لحظه‌ها، به عنوان یک کارگزار کوچک در نظام مقدس باشیم.

رئیس کل دادگستری استان افزود: مراجعه مردم به دستگاه قضا برای احقاق حق و گره گشایی یک توفیق بالاتر است که اولین اقدام برای شکر‌گزاری این توفیق تشکر عملی و اقدامات موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه مراسم که دادستان مرکز استان، معاون منابع انسانی دادگستری استان، اعضای شورای تامین شهرستان و قضات  شهرستان ابهر نیز حضور داشتند، گفت: همه دستگاه‌ها برای ارائه خدمات به مردم وظایفی دارند که در این میان وظیفه دستگاه قضا خطیر و اثر‌گذار است که نباید در این راستا ملول شد.

صادقی نیارکی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های رئیس دادگستری و کارکنان شهرستان ابهر در همراهی و همکاری در اجرای سیاست‌های قوه قضائیه تصریح کرد: شان و جایگاه قضا و قاضی بسیار بالاست ، بنابراین انتظار ما از قضات این است  با قاطعیت و همت مضاعف برای اجرای عدالت و رسیدگی به مشکلات مردم  تلاش کنند.
رئیس شورای قضائی استان زنجان اظهار کرد: اجرای دقیق و سریع دستورات مقامات قضائی توسط ضابطین در حقیقت کمک به امر دادرسی است و تاخیر در این امر ممکن است آسیب‌هایی به همراه داشته باشد.
وی با بیان اینکه خیز استان برای اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضائیه شتاب مضاعف گرفته است، ادامه داد: برای تحقق این امر ممکن است سختی‌ها و مسیرهای دشواری وجود داشته باشد، اما امروز استان برخوردار از قضات و همکاران پر تلاش و با انگیزه بالای خدمت به مردم است که گذر از این گردنه‌ها و سختی‌ها دست یافتنی است.

همچنین حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در بازدید از پیش اعلام نشده از حوزه‌های قضائی استان با حضور در سلطانیه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف در دیدار با رئیس حوزه قضائی سلطانیه گفت: اجرای عدالت و تلاش برای حل مشکلات مردم آنهم با حفظ کرامت مراجعین اجر و پاداش فراوانی دارد.

 رئیس شورای قضائی استان با بیان اینکه در بحث حذف دادسرا در برخی حوزه‌های قضایی از جمله سلطانیه اگر چه ما ابتدا تلاشمان بر حفظ آن بود اما امروز با حضور در این حوزه قضایی و خلوت بودن سالن‌ها و شعب رسیدگی کننده نشان دهنده این امر است که حذف دادسرا امر مبارکی بوده است.

 وی در ادامه دیدار که دادستان مرکز استان و معاون منابع انسانی دادگستری استان نیز حضور داشتند با اشاره به اینکه شهرستان سلطانیه به لحاظ برخورداری از مردم خوب و متدین  ظرفیت بسیار خوبی در ایجاد صلح و سازش در پرونده‌ها دارد و انتظار می‌رود از این ظرفیت استفاده بهینه شود. 

صادقی نیارکی با بیان اینکه ارائه خدمات قضائی به مراجعین صرفا با ثبت نام در سامانه ثنا انجام می‌شود، افزود: حوزه‌های قضائی بایستی اقدامات و اطلاع رسانی لازم در خصوص ثبت نام مراجعین در سامانه ثنا به عمل آورند که این امر هم به نفع مراجعین است و هم موجب تسریع در فرایند دادرسی خواهد شد.
 رئیس شورای قضائی استان زنجان کاهش موجودی پروند‌ها و پالایش پرونده‌ها را دو موضوع مهم  بر‌شمرد و از رئیس حوزه قضائی خواست اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

در پایان جلسه  از زحمات جعفری پطرودی دادستان سابق و صالحی معاون دادستان ابهر تقدیر و  ابوالفضل طاهرخانی به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان ابهر معرفی شد.

انتهای پیام/73002/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن مهدیان صادقی نیارکی رئیس شورای قضائی استان زنجان صادقی نیارکی شهرستان ابهر قضائی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا

 پارلمان اروپا در حمایت از مسائل حقوق بشری قطعنامه ای را تصویب کرد که در آن «سیاست گروگان‌گیری از سوی ایران» محکوم شده است.   به گزارش ایرنا؛ در این قطعنامه که با ۵۱۶ رای موافق، ۴ رای مخالف و ۲۷ رای ممتنع به تصویب رسید، آنچه «سیاست گروگان‌گیری از سوی ایران» نامیده شده محکوم و از اتحادیه اروپا خواسته شده که یک راهبرد مشترک را برای مقابله با این سیاست ادعایی از طریق تشکیل یک گروه ضربت اتخاذ کند.   در این قطعنامه بر لزوم آزادی بی‌قید و شرط کامران قادری و مسعود مصاحب نیز تاکید کرده است که خرداد ماه گذشته به دلایل انسان‌دوستانه آزاد شدند.   قانون‌گذاران اروپایی همچنین، درخواست افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا و همچنین تحریم رئیس جمهوری ایران را تکرار کرده اند.   گفتنی است که تصمیمات پارلمان اروپا پیشنهادی محسوب می‌شود و اتخاذ تصمیم‌ نهایی با شورای اروپاست. شورای اروپا هم در خصوص مواردی نظیر این مورد بر مبنای اجماع و نه اکثریت، تصمیم‌گیری می‌کند. در واقع قطعنامه‌های پارلمان اروپا سندی غیر الزام‌آور است و نمی‌تواند شورای اروپا را ملزم به اجرای آن کند. بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است