Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@20:38:18 GMT

احیای دین مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۶۱۲۹

احیای دین مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

سردار کشکولی گفت: تحول دینی در ایران و جهان، احیای معرفت و معنویت اولین و مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در همایش هادیان سیاسی سپاه و بسیج لرستان با اشاره به محتوای ماندگار و روشنگرانه بیانیه گام دوم انقلاب در مقابله با جریان تحریف اظهار داشت: تحول دینی در ایران و جهان، احیای معرفت و معنویت اولین و مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انقلاب اسلامی با کنار زدن نظام دوقطبی غرب و شرق و ارائه دین، خطای نظری مکتب‌های سوسیالیسم و کمونیست را در دنیا نمایان کرد تا جایی که دو تفکر سکولار و کمونیست به زباله‌دان تاریخ فرستاده شدند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: امروز اسلامیت در شکل و ماهیت جمهوری اسلامی ایران وجود دارد؛ وضع و تأیید هر قانون برای کشور باید سیر تطبیق با اسلام ناب محمدی(ص) را توسط فقیهان و حقوق‌دانان طی کند.

وی با اشاره این‌که حکومت ما مبتنی بر قرآن و دین است خاطرنشان کرد: دین به‌عنوان راه نجات‌بخش، توده‌های عظیم مردم را بر ضد استبداد و استکبار بسیج کرد و موجب اخوت، برادری و وحدت اسلامی در داخل و خارج از کشور شده است.

سردار کشکولی با اشاره به نهادینه شدن مدیریت جهادی در کشور تصریح کرد: امروز نخبگان بسیجی با عضویت در گروه‌های جهادی در تمام عرصه‌های موردنیاز کشور حضور دارند، چون دین حاکم است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: پشتیبانی از مستضعفین، مقابله با ظالمین، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برادری، انفاق، وقف، مواسات، تعامل، عفاف و حجاب، احیای ارزش و منزلت معنوی زنان ازجمله کارکردهای دین و معنویت به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • (ویدیو) گزارش اختصاصی CNN از نمایشگاه دستاورد‌های هوافضای سپاه
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس