Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:26:38 GMT

راهیاب ملل کردستان مغلوب سایپای تهران شد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۶۲۱۸

راهیاب ملل کردستان مغلوب سایپای تهران شد

به گزارش ایرنا، هفته چهارم رقابت های سوپر لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه های کشور عصر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های راهیاب ملل کردستان و سایپای تهران پیگیری شد.

والیبالیست‌های جوان راهیاب ملل کردستان در این بازی حساس که در مقابل یکی از تیم های قدرتمند قرار گرفته بودند حرفی برای گفتن نداشتند و در پایان نتیجه را به حریف واگذار کردند و متحمل سومین شکست پیاپی خود در لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه های کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست اول این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۱۷، ست دوم ۲۵ بر ۱۸و ست سوم نیز ۲۵ بر ۱۸ به سود سایپای تهران تهران رقم خورد و بازی در پایان با نتیجه سه بر صفر به سود سایپا خاتمه یافت و عملا ثابت شد که تیم راهیاب ملل کردستان با تیم های قدرتمند فاصله زیادی دارد.

تیم جوانان والیبالیست راهیاب ملل کردستان در سه بازی نخست خود موفق شدند فولاد سیرجان را شکست دادند اما در بازی دوم و سوم به ترتیب برابر تیم‌های هورسان رامسر و پیکان تهران شکست خوردند.

بازی بعدی تیم والیبال جوانان راهیاب ملل کردستان فردا پنجشنبه برابر سپاهان اصفهان خواهد بود و در بازی آخر نیز روز جمعه به مصاف تیم شهرداری ورامین می‌روند.

تیم والیبال جوانان راه‌یاب ملل کردستان در گروه ب این مسابقات با تیم‌های سپاهان اصفهان، پیکان تهران، شهرداری ورامین، هورسان رامسر و فولاد سیرجان همگروه است، تیم شایسته کردستانی با کادر فنی و بازیکنان بومی در این دوره از مسابقات حضور دارد.

لیگ برتر مسابقات والیبال جوانان باشگاه‌های کشور در بندر انزلی با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه هفت تیمی در حال برگزاری است.

برچسب‌ها کردستان والیبال لیگ برتر والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان والیبال لیگ برتر والیبال کردستان والیبال لیگ برتر والیبال اخبار کنکور راهیاب ملل کردستان والیبال جوانان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال تیم آرکادا گالاتی در حضور جواد کریمی پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر صفر برابر کورونا براسوف شکست خورد تا تیم براسوف تنها یک برد دیگر تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

در این مسابقه کورونا براسوف ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 20 برد تا فقط نیاز به یک برد دیگر تا قهرمانی و سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

جواد کریمی در این بازی در ست اول به عنوان جانشین و در ست دوم به عنوان بازیکن ثابت در زمین حاضر بو‌د و در ست سوم هم بازی نکرد. با این حال او نتوانست مانع شکست آرکادا گالاتی شود. او در این دیدار سه امتیاز نیز برای تیمش کسب کرد.

دیدار چهارم دو تیم دوشنبه شب و در فاصله کمتر از بیست و چهار ساعت از بازی سوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • درگیری مار غول‌پیکر با یک مارمولک بزرگ؛ کدام مغلوب شد؟ (فیلم)
  • ببینید | تصاویری از درگیری مار غول‌پیکر با یک مارمولک بزرگ؛ کدام مغلوب شد؟