Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سردار عباس قلی زاده مدیرکل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع وجانشین سپاه عاشورا آذربایجان شرقی به مناسبت سالگرد عملیات کربلای ۴در دیدار باخانواده شهیدان دادی سهلان و شهیدان زیرک شهادت را والاترین درجه بندگی نزد خداوند متعال دانست وگفت:عزت، صلابت، امنیت، وآرامش حاکم بر میهن اسلامی را مرهون از خود گذشتگی‌های شهدای عزیزمان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوادامه داد:امروز همه مردم ومسولین وظیفه دارند تاقدر دان ایثار، صبر، مقاومت، واز خود گذشتگی خانواده شهدا باشندوبه این واسطه فرهنگ ایثار وشهادت را که خنثی کننده توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام است را نشروترویج کنند.

حجت الاسلام سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا استان در این دیدار‌ها خانواده شهدا را اسوه‌های صبر، ایثارودلداگی عنوان کرد وگفت:خون پاک شهدا باعث آبیاری نهال انقلاب شده وما باید تا آخرین لحظه ادامه دهنده‌ی راه شهدای عزیزمان باشیم.

او با بیان اینکه که شهادت یک هدیه ارزشمند از سوی پروردگار است وآن را به اسانی به هرکس ندهند افزود: شهدا درخانواده‌های مدهبی وتحت تربیت پدر ومادری مومن، متدین ومقلد امام پرورش یافتند وبه همین خاطر توفیق یافتند از انسان‌های برگزیده خداوند باشند.

او بااشاره به اینکه همه باید سعی کنیم تاادامه دهنده راه شهدای گرانقدر مان باشیم گفت:شهدا حق بزرگی برگردن ما دارند وجان خودرا فدا کردند تا ما در آسایش وآرامش زندگی کرده وامنیت داشته باشیم.

شهید حسن دادی در ۳ مهرماه ۱۳۵۹ بر اثر بمباران هوایی رژیم بعثی در پالایشگاه تبریز و شهید عباس دادی در ۵ دی‌ماه ۱۳۶۵ در منطقه جنوب و در عملیات کربلای ۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند؛ و شهید فرهاد زیرک در ۲۵ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر شهد شهادت را نوشید و شهید جواد زیرک نیز متولد سال ۱۳۴۷ است که در ۲۷ مرداد ۱۳۶۵ در عملیات کربلا ۴ به فیض شهادت نائل آمده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهیدان دوران دفاع مقدس شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان از تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص شده همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در این استان خبر داد.

روح‌اله حکیمی‌فرد با گرامیداشت هفته معلم و بسیج سازندگی، درخصوص جزئیات مراسم تشییع و تدفین این شهدا اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری، ۴ شهید در شهر اصفهان تشییع خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این راستا پیکر پاک ۳ شهید دفاع مقدس، شهید عباس رمضانی، شهید مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام در شهر اصفهان تشییع خواهند شد.

وی افزود: مراسم تشییع این شهیدان والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۹:۰۰ صبح از فلکه فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌گردد.

وی با بیان اینکه هویت پیکرهای مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده، گفت: این شهدا متعلق به شهر اصفهان هستند که پس از سال ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.

کد خبر 750116

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • ایران قوی مدیون خون شهدا