Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه اشرف حکیمی گفت او پیش از پیوستن به اینتر با بورخا والرو مشورت کرده است. 

اشرف حکیمی در تابستان با رقم 40 میلیون یورو از رئال مادرید به اینتر پیوست. او طی دو فصل به طور قرضی در دورتموند بازی کرد. آلخاندرو کامانو، مدیر برنامه حکیمی در گفتگو با اینتر نیوز گفت:

واقعا از پیوستن اشرف به اینتر خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر به طور خستگی ناپذیر طی چند سال اخیر برای خرید او تلاش کرد تا بتواند حضور او را تضمین کند. آنها سرمایه گذاری بزرگی روی اشرف انجام دادند. در حال حاضر همه نگران آینده فوتبال هستند. اشرف در اینتر خیلی خوشحال است. 10 باشگاه خواهان جذب اشرف بودند اما او به اینتر پیوست. اینتر تیمی بود که او همیشه دوست داشت به آن بپیوندد و حالا تمام توانش را برای این پیراهن می گذارد. رویای او به واقعیت تبدیل شد. 

چرا اشرف حکیمی اینتر را انتخاب کرد؟

این باشگاه همیشه اهداف مهمی دارد. اشرف قبل از پیوستن به اینتر بازی های زیادی از این تیم دیده بود. او پسر بسیار باهوشی است. با بورخا والرو که او هم از دیگر موکلان من است، صحبت کرد. صحبت های محبت آمیز والرو در مورد اینتر باعث شد اشرف بداند بازی برای این تیم چه معنایی دارد. او قبل از رفتن به اینتر عاشق باشگاه شده بود. ما تازه در آغاز یک داستان عاشقانه با اینتر هستیم. اشرف قطعا می تواند با کمک هم تیمی هایش پیشرفت کند. 

اشرف حکیمی در 18 بازی این فصل برای اینتر 4 گل و 4 پاس گل ثبت کرده است. 

بیشتر بخوانید:

اشرف حکیمی: نمی دانم من سریعتر هستم یا رافائل لیائو؛ اسکودتو؟ به آینده فکر نمی کنیم

اینتر 2-1 اسپتزیا؛ اختلاف یک امتیازی با صدر جدول حفظ شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اشرف حکیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ اینتر میامی بامداد امروز در بازی خارج از خانه فصل عادی MLS در خانه نیوانگلند با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید. لیونل مسی، مهاجم ۳۶ ساله آرژانتینی در این بازی ۲ گل زد و ۲ پاس گل داد.

بیشتر بخوانید: دلیل غیبت لیونل مسی در بازی اینتر مشخص شد

این نتیجه به لیونل مسی اجازه داد تا دو رکورد جدید MLS را به طور همزمان ثبت کند. در ۷ بازی فصل عادی، او ۱۶ امتیاز با ۹ گل و ۷ پاس گل به دست آورده است. پیش از این هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ در ۷ بازی ابتدایی خود ۱۶ امتیاز با استفاده از سیستم گل و پاس گل کسب نکرده بود.

لیونل مسی همچنین با ۵ بازی متوالی که در آن دو یا چند گل یا پاس گل داده است به نخستین بازیکن تاریخ MLS در این شاخص تبدیل شد.

در حال حاضر اینتر میامی با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی MLS قرار دارد و در بازی بعدی خود با نیویورک ردبولز دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228656 برچسب‌ها لیونل مسی

دیگر خبرها

  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • خلاصه بازی اینتر 2-0 تورینو (سری آ - 2023/24)
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)