Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@07:48:42 GMT

طرز تهیه خوراک سبزیجات مدیترانه ای

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۶۶۰۴

طرز تهیه خوراک سبزیجات مدیترانه ای

مواد لازم گوجه فرنگی    ۴۰۰ گرم زیتون سیاه    ۱۶ عدد پیاز    ۲ عدد هویج    ۲ عدد کرفس    ۲ ساقه فلفل دلمه ای قرمز   ۱ عدد فلفل دلمه ای سبز   ۱ عدد سیر   ۴ حبه سرکه سفید    ۱ پیمانه روغن زیتون    ۶ قاشق سوپ خوری رب گوجه ‌فرنگی   ۲ قاشق سوپ خوری جعفری ریز شده   ۲ قاشق سوپ خوری نمک و فلفل   به مقدار لازم   طرز تهیه   ۴ قاشق سوپخوری روغن زیتون را در تابه‎ای بزرگ روی شعله متوسط حرارت دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیاز، هویج و کرفس خرد شده را اضافه کرده و برای ۱۰ دقیقه آن‌ها را سرخ کنید؛ گهگاهی هم بزنید   فلفل دلمه‎ای‎‌ها را از سمت پوست روی سینی گریل قرار داده به مدت ۲۵ دقیقه با دمای ۲۰۰ درجه سلسیوس گریل کرده و پوست آن را بکنید   فلفل دلمه‎ای‎‌ها و سیری که از قبل ریز کرده‎اید را اضافه کنید و برای ۵ دقیقه مواد را سرخ کنید   گوجه‎فرنگی‎‌های فیله شده، سرکه، رب گوجه، نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده را به مخلوط بالا اضافه کنید و هم بزنید   درپوش ظرف را بگذارید تا ۱۵ دقیقه جوش بزند. غذای شما آماده است   زیتون‎‌ها را به ۴ قسمت برش دهید، جعفری که از قبل ریز کرده‎اید با ۲ قاشق سوپخوری روغن زیتون را بیافزایید و سرو کنید.   منبع: پاپیون  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خوراک سبزیجات سبزیجات مدیترانه ای آشپزی سبک زندگی پارسی خبر فلفل دلمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه

ناو فرانسوی شارل دوگل و ناوچه پدافند هوایی همراه آن «شوالیه پل»، به ترتیب موشک‌های ضدهوایی Aster ۱۵ و Aster ۳۰ را شلیک کردند.

به گزارش ایسنا، ناو هواپیمابر شارل دوگل و ناوچه پدافند هوایی همراه آن شهر تولون را در ۲۲ آوریل ترک کردند، اما آنها خیلی زود وارد عملیات شدند. در دریای مدیترانه، شارل دوگل و ناوچه پدافند هوایی «شوالیه پل»، موشک‌های Aster ۱۵ و Aster ۳۰ را به‌عنوان بخشی از تمرین شلیک کردند.

به نقل از لیبراسیون، وزارت دفاع فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این تمرین بر روی اهداف کنترل از راه دور، شبیه‌ساز پهپادهای شناسایی و موشک‌های ضد کشتی انجام شد.»

این شلیک‌ها خدمه را برای مقابله با موقعیت‌های با شدت بالا آموزش می‌دهند.

ناو هواپیمابر شارل دوگل برای اولین‌بار به مدت دو هفته تحت فرماندهی ناتو قرار گرفت. رئیس ستاد مشترک ارتش فرانسه اعلام کرده بود این مأموریت که کشتی‌هایی از چندین کشور (ایالات متحده، یونان، اسپانیا، پرتغال) را گرد هم می‌آورد، از ۲۶ آوریل تا ۱۰ مه تحت فرماندهی کارکنان دریایی «استرایک فور ناتو» (StrikforNato)، متشکل از ۱۵ کشور از جمله فرانسه، و به رهبری یک نظامی آمریکایی انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • (ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو
  • این سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو را از دست ندهید
  • یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو (فیلم)
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند