Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایتی از توزیع ۱۰۰ بسته بهداشتی در بین نیازمندان شهرستان آستارا خبر داد.

«یوسف هدایتی» امروز(چهارشنبه، ۳ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: ۱۰۰ بسته بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده و ماسک سه لایه بهداشتی در بین نیازمندان آستارا توزیع شد.

 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بندر آستارا با بیان اینکه بسته های بهداشتی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در اختیار اتحادیه قرار گرفته بود، افزود: این بسته ها توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به توزیع ۵۰ بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند اشاره کرد و گفت: بسته های لوازم التحریر شامل مداد رنگی، مداد، جامدادی، دفترچه های یادداشت و دفتر بود که به دانش آموزان اهدا شد.

 

هدایتی ارزش ریالی بسته های اهدایی به دانش آموزان نیازمند را یک میلیون ریال عنوان کرد و افزود: توزیع بسته های بهداشتی و لوازم التحریر در بین نیازمندان در دستور کار اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان است.

 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بندر آستارا خاطرنشان کرد: هزینه خرید بسته های لوازم التحریر را اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و خیرین آستارایی پرداخت کرده بودند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته بهداشتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان لوازم التحریر بندر آستارا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بین نیازمندان لوازم التحریر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر

حامد اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در طرح قرار دوازدهم به نیت گرامیداشت مقام امام زمان (عج) از محل درآمد موقوفات منطبق، کمک خیرین و نذورات امامزادگان در روز دوازدهم هرماه خدمات اجتماعی متعددی به گروه‌های مختلف نیازمندان ارائه می‌شود.

وی افزود: در این طرح خدمات اجتماعی چون کمک‌های معیشتی، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، کمک برای تهیه دارو و تأمین هزینه درمان افراد کم‌برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و کم‌برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی این گروه‌ها انجام می‌شود.

اسماعیل پور با بیان اینکه بر همین اساس ۳۱۳ بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال بین نیازمندان شهرستان رودسر توزیع شد، گفت: این برنامه به صورت شاخص هر ماه در یکی از شهرستان‌ها اجرا می‌شود که برنامه شاخص این ماه استان گیلان در شهرستان رودسر و به میزبانی آستان مقدس امامزادگان امیر بنده کلاچای برگزار شد.

کد خبر 6094419

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس