Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث چهارشنبه ۳ دی ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

توقیف بیش از ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در دیلم

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف دو دستگاه خودرو حامل انواع کالای قاچاق در شهرستان دیلم خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی گفت: ماموران انتظامی شهرستان دیلم در جاده خروجی آن شهرستان با توقیف دو دستگاه خودرو، کالا‌های قاچاق شامل  ۲۹۰ دستگاه کارت خوان، ۳۰ طاقه پارچه، ۲ هزار و ۱۷۰ کاور گوشی موبایل، یک هزار و ۵۰ ثوب لباس، ۵۴ دوربین شکاری، ۵۰ کیسه خواب، ۸ کولراسپلیت و ۷۰ بسته آرایشی و بهداشتی خارجی بدون مدارک گمرکی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری دو متهم، بیان کرد: کارشناسان مربوط ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را ۱۱ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

توقیف بیش از ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در تنگستان

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: انواع کالای قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ حسین خواجه افزود: با توقیف سه دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق، ۲۴ عدد جک خودرو، ۴۷ طاقه پارچه و ۳۶۰ کیلوگرم بادام هندی خارجی بدون مدارک گمرکی کشف شد.

او با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو و دستگیری سه متهم عنوان کرد: طبق نظر کارشناسان مربوط ارزش کالاهای قاچاق کشف شده چهار میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال است.

کشف ۹ کیلو تریاک در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: با دستگیری ۲ سوداگر مرگ، ۹ کیلو گرم تریاک ضبط شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از اطلاع از این که دو سوداگر مرگ با یک دستگاه خودرو سواری پژو قصد جابه جایی مقادیری مواد مخدر از شهرستان دیلم به سمت استان خوزستان را دارند، با همکاری مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان گناوه، خودرو یاد شده را که قصد فرار از دست مأموران داشت روبه‌روی پمپ بنزین شهر امام حسن توقیف کردند.

او عنوان کرد: در بازرسی دقیق از داخل خودرو ۹ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت موتور خودرو جاسازی شده بود، کشف و دو  متهم دستگیر شدند.

دستگیری باند سارقان کابل‌های مخابراتی در دشتستان

 باند ۵ نفره سارقان کابل‌های مخابراتی با ۱۲ فقره سرقت در شهرستان دشتستان متلاشی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل‌های مخابراتی در شهر برازجان، اعضای باند ۵ نفره سارقان شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: متهمان در رویارویی با شواهد به ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی در شهر برازجان اعتراف کردند.

دستگیری ۲ سارق سابقه دار حرفه‌ای درگناوه

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری دو سارق سابقه دار حرفه‌ای خبر داد.

 سردار خلیل واعظی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان گناوه، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند دو سارق حرفه‌ای سابقه دار را در یکی از محلات شهرستان با دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

او عنوان کرد: متهمان در تحقیقات به ۱۵ فقره سرقت از جمله هشت فقره سرقت منزل، دو فقره موتورسیکلت، سه فقره سیم برق، دو فقره معابر و اماکن اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی بوشهر ادامه داد: تعدادی از اموال سرقتی از جمله چهار دستگاه چاپگر، دو دستگاه موتورسیکلت و تعدادی وسایل آشپزخانه از سارقان کشف و تحویل مالباختگان شد.

واعظی بیان کرد: دو سارق حرفه‌ای که دارای ۳۱ فقره سابقه کیفری بودند، پس از تشکیل پرونده قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث قاچاق کالا مواد مخدر نیروی انتظامی کابل های مخابراتی فرمانده انتظامی شهرستان دیلم دستگاه خودرو کالای قاچاق دو دستگاه فقره سرقت حرفه ای کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به کشف مقادیر چشمگیر کالای قاچاق در نوار مرزی استان گفت: مرزداران استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، در عملیاتی دقیق و منسجم موفق شدند تعداد چهار هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو  و چندین قلم کالای قاچاق دیگر  به ارزش 17 میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

سردارمحمد احمدی افزود: مرزداران استان در این عملیات سه نفر متهم را دستگیر و دو دستگاه خودرو را توقیف کردند و متهمان را پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی