Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی در برنامه ریزی، تدوین و اجرای طرح‌های فرهنگی همیشه پیشگام بوده و به نتایج درخشانی در این زمینه دست یافته اس

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در نشست هم‌اندیشی با مسئولان عقیدتی سیاسی نهاجا، اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش پیشگام در برنامه‌ریزی، تدوین و اجرای طرح‌های فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این نشست با تأکید بر لزوم برگزاری هرچه بهتر جشنواره سراسری گوهر‌های فاطمی در تمامی پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش افزود: این جشنواره در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب پیرامون معنویت و اخلاق تدوین و اجرایی شده و توجه ویژه به امر عفاف و حجاب و تقویت و گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود که لازم است در اجرای آن بصورت هماهنگ و متمرکز در سطح تمامی پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش اهتمام جدی صورت پذیرد.

وی افزود: نیروی هوایی در برنامه ریزی، تدوین و اجرای طرح‌های فرهنگی همیشه پیشگام بوده و به نتایج درخشانی در این زمینه دست یافته است. اکنون هم با تمام توان از اجرای این جشنواره ارزشمند فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف حمایت خواهد کرد.

در ادامه سرهنگ علی سورانی جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: با توجه به حجم گسترده تبلیغات سو دشمنان بویژه در هدف قراردادن نهاد مقدس خانواده و تلاش معاندین در ترویج سبک زندگی غربی در جامعه، بنابر تدابیر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، نیروی هوایی هم با هدف تقویت باور‌های مکتبی، ترویج فرهنگ غنی عفاف و حجاب، با تأکید بر سبک زندگی اسلامی و به منظور مصون سازی خانواده بزرگ نیروی هوایی جشنواره نهایی گوهر‌های فاطمی را در سطح تمامی پایگاه‌های نهاجا به صورت زنده از طریق وبینار برگزار می‌کند.

سرهنگ سورانی خاطرنشان کرد: جشنواره گوهر‌های فاطمی در هفت محور دل نوشته، عکس، شعر، نقاشی، تئاتر و سرود، کتابخوانی و فیلم کوتاه (تا سه دقیقه) و با محوریت موضوع عفاف و حجاب به صورت سراسری برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این نشست هماهنگی و هم اندیشی امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نهاجا و حجت الاسلام رسولی معاون بازرسی و ارزشیابی مکتبی اداره عقیدتی سیاسی این نیرو نیز حضور داشتند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ارتش اجرای طرح های فرهنگی نیروی هوایی ارتش برنامه ریزی تدوین و اجرای عقیدتی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش/ در دیدار با خانواده جانبازمتوفی محمد اکبری خندابی از صبر و استقامت خانواده جانباران و ایثارگران تجلیل کرد.

سرتیپ دوم بهزاد پرتوی خاقان در داین دیدار ضمن دلجویی از خانواده جانباز متوفی محمد اکبری خندابی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر یکی از قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای هست و در جهان حرفی برای گفتن داریم گفت: جمهوری اسلامی هر آنچه دارد و هرآنچه که در آینده خواهد داشت مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است که از بهترین سرمایه زندگی شان که جان خود که خداوند به آنها عطا کرده، گذشتند تا کشور در امنیت و اقتدار باشد.
او افزود: اکنون بر ما وظیفه است در وهله اول برای تقویت روحیه خود از خانواده‌های شهدا سرکشی و برسر مزار شهدا حاضر و دریادواره آنها شرکت کنیم و از خانواده آنها که سهم بسیاری در اقتدار کشور داشتند، سرکشی و به شایستگی دلجویی کنیم.
جانباز محمد اکبری خندابی پس از سالها تحمل رنج جانبازی سال 90در سن 45 سالگی  دارفانی را وداع گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رادان: دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن حجاب است
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • جزییات «شب نغمه‌های اذان ایرانی» اعلام شد/ تجلیل از ۲ موذن پیشگام
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد