Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، رحیم احمدی روشن درباره تغییر نام خیابان استاد محمدرضا شجریان به شهید فخری زاده، این اقدام را در راستای اعتراض به نامگذاری خیابانی به نام استاد شجریان دانست و گفت: فردی که آنقدر برای مردم ایران ارزش قائل نبود که حتی ربنایش در ماه مبارک رمضان از صداوسیما برای مردم شهید باور و شهید پرور پخش شود چرا باید نامش بر سر تابلوهای معابر عمومی شهر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پدر شهید احمدی روشن : شجریان به مردم اعتقادی نداشت! 
پدر شهید احمدی روشن که خود عامل اصلی تغییر نام خیابان استاد شجریان به شهید فخری زاده است، شجریان را خیانت کار به مردم ایران دانست و اقدام روزگذشته خود را کاملا توجیه و تصریح کرد: شجریان به مردم اعتقادی نداشت و شورای شهر تهران، شورای اسلامی شهر است یا شورای سلبریتی ها و خواننده ها است!
وی ادامه داد: آیا تمام هم و غم مردم این است که نام افراد معلوم الحال بر سر خیابان های شهر نصب شود!   پدر شهید احمدی روشن: اگر دوباره تابلو خیابان شجریان نصب شود باز هم آن را مخدوش می کنیم
احمدی روشن در پاسخ به اینکه شورای شهر قرار است مجددا تابلوی خیابان استاد شجریان را نصب کند، گفت: شک نکنید اگر این تابلو نصب شود مجددا آن را مخدوش و روی آن رنگ خواهیم پاشید، چرا که این فرد لیاقت این کار را ندارد.
وی، اقدام صورت گرفته روز گذشته را کاملا خودجوش خواند و گفت: هیچ فرد یا نهادی ما را مجبور به این کار نکرد و تمام افرادی که در این اقدام ما را یاری کردند به صورت خودجوش در این اقدام همراه ما بودند. حتی مردمی که نظاره گر این صحنه بودند، از این اقدام ما ابراز خوشحالی کردند و برای ما مشخص بود که عده زیادی از مردم به این کار ناپسند شورای شهر انتقاد داشتند.
 روز گذشته برخی افراد که خود را جمعی از خانواده شهدا معرفی کرده بودند تابلوی خیابان  محمدرضا شجریان  را به شهید  محسن فخری زاده تغییر دادند. در این اقدام نمادین پدر یکی از شهدای دانشمند هسته ای (شهید احمدی روشن) حضور داشت.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شهید احمدی روشن پدر شهید احمدی روشن محمدرضا شجریان خیابان محمدرضا شجریان خیابان شجریان پدر شهید احمدی روشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست

منصور شیشه فروش شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه فرونشست در اصفهان اظهار کرد: حادثه نشست خیابان علامه مجلسی به طول ۸ متر و عرض ۴ متر بر اثر شکستگی خط لوله آبرسانی ۳۰۰ میلیمتری چدنی گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه باعث آبگرفتگی خیابان پیاده رو و تعدادی مغازه شد، افزود: عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی در محل اقدام کرده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تیم‌های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان آتش نشانی به محل اعزام و در راستای ایمن سازی محل و بستن والو و تخلیه آب اقدام کردند.

وی گفت: پس از تخلیه آب و قطع جریان آب عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله انجام خواهد شد.

کد خبر 6091512

دیگر خبرها

  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند؛ گشت و گذار با گرگ خانگی در خیابان‌!
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد
  • هویت دو شهید البرزی شناسایی شد
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • وزیر خارجه اردن: حماس آتش جنگ غزه را روشن نکرد
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان