Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه جوان که با ایجاد رعب و وحشت در بولوار طبرسی شمالی مشهد اقدام به تخریب مغازه ها و خودروها کرده بودند با تلاش نیروهای انتظامی دستگیر شدند.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی مشهد با بیان این خبر به خراسان گفت: در پی اعلام شهروندان به پلیس 110، مبنی بر عربده کشی چند جوان در طبرسی شمالی،بلافاصله نیروهای انتظامی عازم خیابان شهید نیک خلق شدند و مشاهده کردند که سه جوان با حالتی غیرطبیعی و پس از تخریب مغازه ها و خودروها در یک ساختمان دو طبقه مخفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: متهمان برای جلوگیری از ورود ماموران انتظامی، در ساختمان را قفل زدند و برای ایجاد رعب و وحشت بیشتر شیشه های ساختمان را شکستند و با سر و صدا و فحاشی به اخلال در نظم عمومی پرداختند.

مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: در همین حال نیروهای انتظامی با مجوز قضایی از طریق پشت بام به منزل مذکور وارد شدند و سه متهم را با استفاده از افشانه، زمین گیر کردند.

وی اضافه کرد: از متهمان یک قبضه شمشیر و یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد که تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کارت اعتباری سهام عدالت کنت مک کنزی سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی عاملان تخریب مغازه خودرو کارت اعتباری سهام عدالت کنت مک کنزی سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند