Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن عباسی آرند، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، از ثبت رکورد تازه‌ای در سرعت اینترنت نسل پنجم در ایرانسل خبر داد.

بیژن عباسی آرند در همین رابطه پستی را در صفحه شخصی خودش در فضای مجازی منتشر کرد و نوشت:

" با تلاش بی‌وقفۀ همکارانم در توسعۀ شبکۀ نسل پنجم تلفن‌همراه در ایران، موفق شدیم همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، با ثبت سرعت بیش از ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ گیگابیت بر ثانیه، رکورد تازه‌ای از تست سرعت 5G را به ثبت برسانیم.

این روند افزایش سرعت شبکۀ نسل پنجم تلفن همراه ایرانسل در حالی از مرداد ماه امسال پیشرفت کرده است که تا پیش از این و در حضور خبرنگاران، سرعت ۱.۵ گیگابیت بر ثانیه، در ساختمان مرکزی ایرانسل به ثبت رسیده بود.

ایرانسل اولین و تنها اپراتوری است که موفق به راه‌اندازی سایت‌های نسل پنجم تلفن‌همراه در کشور شده است و توسعۀ فناوری 5G را به‌عنوان سنگ بنای اقتصاد دیجیتال در دستورکار قرار داده است.

پیش از این، روز چهارشنبه، اول مرداد ماه ۱۳۹۹، نخستین سایت 5G ایران توسط ایرانسل و با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تهران راه‌اندازی شده بود.

همچنین سه‌شنبه هفتم مرداد ماه ۱۳۹۹ نیز، با حضور و انجام تست سرعت توسط خبرنگاران، دومین سایت 5G ایران در ساختمان مرکزی ایرانسل افتتاح شده بود.

راه‌اندازی سومین سایت 5G ایران و ایرانسل نیز در روز چهارشنبه ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۹، در محل دانشکدۀ مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تربیت‌مدرس انجام شد که برخلاف دو سایت داخل ساختمانِ (Indoor) قبلی، نخستین سایت خارج از ساختمان (Outdoor) نسل پنج ایرانسل است و امکان استفادۀ عموم مشترکان ایرانسل، به وسیلۀ گوشی‌های موجود در بازار ایران با قابلیت پشتیبانی از 5G و به علاوه، استفادۀ دانشجویان و پژوهشگران این دانشگاه از آخرین نسل فناوری تلفن‌همراه، در آزمایشگاه 5G این دانشگاه را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید

افتتاح سومین سایت 5G ایران در دانشگاه تربیت‌ مدرس تهران

به زودی سایت‌های جدید نسل پنجم تلفن‌همراه را در نقاط دیگر تهران و همچنین شهر‌های دیگر راه‌اندازی خواهیم کرد تا با تجربۀ سرعت‌های بالاتر در شبکۀ 5G، همگام با جهان در پیشرفت‌های دنیای دیجیتال باشیم.

از تمامی سهامداران و اعضای محترم هیأت‌مدیره ایرانسل، همراهی‌های وزیر محترم ارتباطات و همکاری رگولاتوری در پیشبرد این اهداف توسعۀ ارتباطی کمال تشکر را دارم."

در ادامه پست منتشر شده در صفحه عباسی آرند را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیژن عباسی آرند بیژن عباسی آرند اپراتور ایرانسل سرعت اینترنت اینترنت پرسرعت نسل پنجم تلفن همراه سایت 5G ایران راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد

با وجود اینکه هنوز چند هفته به پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس باقی مانده است اما رکورد گلزنی در یک فصل 20 تیمی شکسته شد.

به گزارش طرفداری، هری مگوایر موفق به زدن گل شماره 1085 در این فصل از مسابقات لیگ برتر انگلیس شد.

با گلزنی هری مگوایر در دقیقه 43 بازی مقابل شفیلدیونایتد، تعداد گل‌های زده شده در این فصل از مسابقات لیگ برتر به عدد 1085 رسید تا بدین‌ترتیب رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک فصل از لیگ ۲۰ تیمی شکسته شود. این رکورد جالب‌توجه در حالی به ثبت رسیده است که هنوز ۴۵ بازی دیگر تا پایان لیگ برتر امسال باقی مانده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان