Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرعی نام گذاری شورای شهر تهران در واکنش به حواشی پیش آمده در خصوص نامگذاری خیابانی بنام استاد شجریان در پیامی توئیتری نوشت:

"پس از شهادت شهید فخری زاده شورای شهر تهران به احترام این شهید والا مقام نام خیابان صنایع در منطقه یک (محل کار وی)را با قید فوریت به نام ایشان نامگذاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۴۵ درصد نامگذاری های این دوره به نام شهیدان سرافراز میهن بوده است.

انتظار رواداری به نمادهای جامعه خواسته زیادی نیست."

مجید فراهانی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در پیام توئیتری خود نوشت:

"نامگذاری خیابان شجریان اردیبهشت جاری مسیر قانونی خود را کاملا طی کرده است.

 نیمی از نامگذاری های شورای پنجم به نام شهدا بوده و دوقطبی سازی کاذب شهدا-شجریان را جفا به شهیدان مظلوم می دانم.

 خیابان شجریان در منطقه ۲ و شهید فخری زاده جنب وزارت دفاع هر دو تثبیت شده خواهند ماند."

علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران نیز در رشته توییتی با اشاره به حواشی پیش آمده در خصوص تابلوی خیابان استاد شجریان نوشت: "خود من فرزند ⁧شهید⁩ هستم و می توانم احساسات و عواطف پدر⁧ شهید احمدی روشن⁩ را درک کنم؛ گلایه از آنان است که با تحریک احساسات پدر داغدیده این شهید عزیز، دو قطبی "شهدا - شجریان" ایجاد کرده اند."

‏"اسف بارتر از عمل فیزیکی مخدوش کردن تابلوی  شجریان⁩، کار کسانی است که به چنین تقابل های دوتایی و دوقطبی سازی ها دامن می زنند و عواطف و احساسات برخی را تحریک می کنند و شکاف های اجتماعی جعل می کنند."

"کدام ارزش به اندازه نام و یاد شهدا، ‏مورد وفاق همه ایرانیان است؟ و نیز کدام هنرمند محبوبیتی همچون شجریان در میان درصد بالایی از ایرانیان دارد؟ دوگانه شهدا یا شجریان، دوگانه ای غیرواقعی و جعلی است. به عنوان نماینده همه مردم تهران در ⁧ شورا⁩، درخواست دارم ضمن پایبندی به مصوبه شورا و احترام به اقدام ⁧ شهرداری⁩ بر مبنای تصمیم شورا، به تقابل ها و دوقطبی ها دامن زده نشود."

تلاش ۷ نفر، یک کودک و یک روحانی برای تغییر نام خیابان شجریان  واکنش فرماندار تهران به تغییر تابلوی خیابان استاد شجریان توسط تعدادی از معترضان واکنش مطهری به تغییر تابلوی خیابان شجریان؛ قوه قضاییه ورود کند  کد خبر 575108 برچسب‌ها محسن فخری زاده خواننده - شجریان شورای شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محسن فخری زاده خواننده شجریان شورای شهر شورای شهر تهران خیابان شجریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا

به گفته شهروند خبرنگار ما ساخت و ساز تعدادی از مجتمع‌های واقع در میدان شهدا شهر تهران به صورت نیمه کاره رها شده است. به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار 
باسلام، باسلام چرا این همه مجتمع‌های میدان شهدا به صورت نیمه کاره رها شده است در حالی که این همه جوان بیکار دنبال کسب کار هستند و این مکان‌ها می‌تواند محلی برای کسب و کار بسیاری از جوانان باشد.

نکته بعدی چرا پل عابر پیاده را راه اندازی نمی‌کنند هر روز مردم اینجا برای تردد از خیابان رد می‌شوند و با سانحه تصادف دچار مشکل می‌شوند از پایانه اتوبوس پیاده می‌شوند و می‌خواهند از مترو استفاده کنند باید به طور پر خطر از خیابان عبور کنند.

منبع: صفدر شیروانی - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد
  • هویت دو شهید البرزی شناسایی شد
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی