Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- لوکسژن یکی از برندهای خودرویی است که محصولات آن سابقه عرضه در چین و تایوان را دارند. در اطلاعات موجود اشاره شده که این مجموعه زیر نظر ائتلاف دانگ فنگ یولون فعالیت دارد. برند لوکسژن در سال 2009 ثبت شده و دفتر مرکزی آن در میائولی کانتی درغرب تایوان قرار دارد.

طراحی

یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی، کراس اووری با نام URX است که در رده قیمتی 21970 تا 23810 دلار با توجه به آپشن عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصول از منظر ابعاد برابر با 4725 میلیمتر در طول، 1826 میلیمتر در عرض و 1765 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2720 میلیمتر است.

وزن خالص این خودرو از 1585 تا 1630 کیلوگرم در مدل 5 و 7 صندلی محاسبه شده است.

از منظر طراحی نمی توان خلاقیت و امضای مشخصی برای تولیدکننده در آن مشاهده کرد. جزئیات دماغه بارها در محصولات مختلف مشاهده شده اند. شیب سقف و مسیر حرکت خط شانه بیش از حد خرگوشی شده تا در نمای جانبی به نوعی آشفتگی میان یک کراس و شاسی بلند حس شود.

کابین

داخل کابین ترکیبی از بافت نرم و سخت مشاهده می شود اما کیفیت بافت سخت در سطح چندان مطلوبی قرار ندارد. نوع طراحی و کیفیت مواد تشکیل دهنده نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی با ظاهر تبلتی نیز یکی دیگر از نکات منفی طراحی این کابین است.

از امکانات کابین می توان به مواردی مانند: تهویه اتوماتیک، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، نمایشگر هدآپ، درب صندق عقب الکترویکی، نورپردازی هوشمند داخلی، پشتیبانی از فرامین صوتی، بلوتوث، تنظیم الکتریکی صندلی راننده با حافظه، استراحتگاه دست، اسکای روف با تنظیم الکتریکی، پاور ویندوز و ... اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: کروز کنترل ثابت، رادار پارک جلو و عقب، دوربین عقب، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، سیستم پایداری الکترونیکی، ترمز پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، نمایش نقاط کور دید راننده، نور بالای تطبیقی، ایزوفیکس صندلی کودک، سنسور باران و ... قابل اشاره هستند.

پیشرانه

در این قسمت برای تمامی تریم ها از نمونه 4 سیلندر 1.8 لیتری توربو با 204 اسب بخار خروجی و گشتاور 300 نیوتن متر استفاده شده است. ظرفیت باک خودرو برابر با 55 لیتر است و آمار مصرف سوخت برای هر 100 کیلومتر رانندگی در شهر برابر با 11.3 لیتر، در بزرگراه 6.8 لیتر و در حالت ترکیبی 8.4 لیتر محاسبه شده است.

پیشرانه با جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک هماهنگ شده و تمامی تریم ها فاقد سامانه تمام چرخ محرک هستند.

بیشتر بخوانید:

*معرفی نسخه "پرزیدنت" از شاسی بلند ویتنامی "وین فست"/ تاکید بر طراحی لوکس و موتور پرقدرت (+عکس) *ویتنام هم خودروساز شد/ دو محصول با ویژگی های جذاب و طراحی ایتالیایی! (+تصاویر) *تست اولین خودروی تایوانی بازار ایران/ لوکسژن U5 چه حرف هایی برای گفتن دارد؟ (+عکس) *تست درایو خودروهای لوکسژن در پیست اتوموبیل‌رانی ورزشگاه آزادی (عکس)

 

لینک کوتاه: asriran.com/003CFh

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لوکسژن خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرور رکورد دار بارندگی در استان سمنان+ فیلم

در نگارمن ۳۸/۵ میلیمتر، تاش ۳۸ میلیمتر، حسین آباد کالپوش ۳۷/۴ میلیمتر، بادله کوه ۳۷/۳ میلیمتر ، جودانه ۳۲ میلیمتر و ملاده ۳۱.۲ میلیمتر باران باریده است و در سایر مناطق کمتر از ۳۰ میلیمتر باران باریده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • برچسب نانویی هیوندای، خودرو را در تابستان ۱۰ درجه خنک‌تر می‌کند!
  • برچسب شیشه هیوندای در تابستان به دادتان می‌رسد!
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • دشت بو رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • هونگچی ئی اچ7 کانورتیبل؛ شروعی برای کوپه های چینی! (+تصاویر)
  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • پرور رکورد دار بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)