Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، تیم‌های یونایتد و سیتی دربی شهر منچستر را برگزار می‌کنند و تاتنهام از برنتفورد پذیرایی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با مشخص شدن چهره هر چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، قرعه‌کشی این مرحله از رقابت‌ها برگزار شد که بر اساس آن در بازی نخست تیم‌‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت و در بازی دیگر تاتنهام از سامان و قدوس و یارانش در تیم دسته اولی برنتفورد پذیرایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دربی شهر منچستر که یونایتد میزبان آن خواهد بود، یا روز پنجم ژانویه برگزار خواهد شد یا فردای آن. این دو تیم فصل گذشته نیز در همین از مرحله از رقابت‌ها با هم روبه‌رو شده بودند که منچسترسیتی توانست یونایتد را در ورزشگاه اولدترافورد شکست دهد و به فینال برسد.

جام اتحادیه انگلیس| منچستریونایتد با حذف اورتون در جمع 4 تیم برتر قرار گرفت

 

بازی تیم‌های تاتنهام و برنتفورد نیز بسته به به وضعیت تقویم بازی‌های دو تیم در لیگ و سایر رقابت‌‌ها در یکی از روزهای پنجم یا ششم ژانویه برگزار خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد منچسترسیتی منچستریونایتد منچسترسیتی جام اتحادیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی