Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مهدی زاده مدیرکل انتقال خون استان تهران، در گفتگو با خبرنگار مهر، به آمار انتقال خون استان تهران در سه ماهه سوم سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: در سه ماهه سوم سال جاری، ۹۵ هزار و ۳۷۳ نفر برای اهدای خون به مراکز انتقال خون استان تهران مراجعه داشته اند.

وی افزود: از این تعداد مراجعه کننده، ۷۶ هزار و ۹۲۴ خون اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مهدی زاده، سهم آقایان از ۷۶ هزار و ۹۲۴ واحد اهدای خون، ۷۲ هزار و ۵۹۱ واحد بوده است و ۴۳۳۳ واحد خون نیز توسط بانوان استان تهران اهدا شده است.

مدیرکل انتقال خون استان تهران، ادامه داد: از مجموع اهدا کنندگان، ۱۶ هزار و ۱۷۶ نفر بار اولی بوده اند.

وی افزود: همچنین ۲۵ هزار و ۴۸۲ نفر از اهدا کنندگان نیز سابقه اهدای خون داشته اند و ۳۵ هزار و ۹۶ نفر نیز از اهداکنندگان مستمر هستند.

کد خبر 5103294

منبع: مهر

کلیدواژه: اهدای خون محمدرضا مهدی زاده انتقال خون ویروس کرونا آمار کرونا پروتکل های بهداشتی روز پرستار سیما سادات لاری سازمان نظام پزشکی شب یلدا واکسن کرونا تغذیه سالم سعید نمکی کووید 19 تغذیه سازمان بیمه سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انتقال خون استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر

کیفیت هوای تهران در یک هفته اخیر در وضعیت قابل قبول قرار داشته و این وضعیت تا فردا نیز ادامه خواهد داشت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حال حاضر کیفیت هوای شهر تهران با شاخص 67 در وضعیت قابل قبول قرار دارد؛ این وضعیت طی یک هفته اخیر پایدار بوده و تهرانی‌ها در هوای قابل قبولی تنفس کرده‌اند. 

از ابتدای سال جاری تاکنون، تهران 33 روز هوای قابل قبول و 5 روز هوای پاک داشته اما در مدت مشابه سال گذشته 6 روز هوای پاک، 31 روز هوای قابل قبول و یک روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.

سهم خودروهای پلاک شهرستان در انتشار آلودگی هوای تهراندر حال حاضر دمای هوای تهران 18 درجه سانتیگراد است و پیش‌بینی می‌شود کمینه دما در روز آینده 15 درجه و بیشینه دما 23 درجه سانتیگراد باشد.انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی