Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:41:02 GMT

افزایش ازدواج و کاهش طلاق در طبس

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۸۵۳۰

افزایش ازدواج و کاهش طلاق در طبس

حسین بخشایی روز پنجشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال ۴۱۱ واقعه ازدواج در شهرستان طبس به ثبت رسیده است.

وی گفت: همچنین در این مدت ۷۸ مورد طلاق در این شهرستان ثبت شده که نسبت به پارسال ۷.۱ درصد کاهش یافته است.

رییس اداره ثبت احوال شهرستان طبس افزود: بر این اساس امسال به ازای هر ۵.۲ ازدواج یک مورد طلاق در طبس ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره ثبت ولادت و نام‌گذاری فرزندان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با کاهش ۴.۵ درصدی نسبت به پارسال، ۹۴۹ نوزاد در طبس متولد شده‌اند که شامل تولد ۱۰ مورد دوقلو است؛ میانگین سن مادران در شهرستان طبس نیز ۲۹.۴ سال است.

بخشایی بیان کرد: امسال نام‌های امیرحسین، علی و امیرعلی برای پسران و زینب، فاطمه و زهرا برای دختران، حائز بیشترین فراوانی برای نام‌گذاری فرزندان در شهرستان طبس بوده است.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات شایسته و کمک به فراهم آوردن زیرساخت‌های دولت الکترونیک در طبس، شاهد تحقق ۱۰۰ درصدی تعویض کارت‌های ملی قدیمی با هوشمند و ۸۸ درصدی تعویض شناسنامه‌های قدیمی با جدید اشخاص واجد شرایط هستیم.

وی ضمن گرامیداشت سوم دی روز ملی ثبت احوال گفت: میزان ثبت به‌هنگام در بازه زمانی قانونی در شهرستان طبس برای واقعه تولد ۹۹.۹ درصد و برای واقعه وفات ۹۹.۷ درصد است.

برچسب‌ها سازمان ثبت احوال كشور اداره کل ثبت احوال خراسان جنوبی طلاق خراسان جنوبی طبس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ثبت احوال كشور طلاق خراسان جنوبی طبس سازمان ثبت احوال كشور طلاق خراسان جنوبی طبس اخبار کنکور شهرستان طبس ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی

قیمت جهانی طلا در روز جمعه (۲۶ آوریل) کاهش یافت و با توجه به تمرکز سرمایه‌گذاران به داده‌های کلیدی تورم ایالات‌متحده برای نشانه‌هایی در مسیر نرخ بهره فدرال رزرو، برای کاهش هفتگی تعیین شد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۳۳۱ دلار و ۱۵ سنت رسید. قیمت‌ها تقریباً ۱۰۰ دلار آمریکا نسبت به بالاترین رکورد تاریخ ۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت در ۱۲ آوریل کاهش یافته است که ناشی از آشفتگی ژئوپلیتیکی است. هر اونس طلای آمریکا بدون تغییر به ۲۳۴۳ دلار و ۵۰ سنت رسید. قیمت شمش در هفته ۲.۵ درصد کاهش یافته است.

اقتصاد ایالات‌متحده در سه ماهه اول با کمترین سرعت خود در نزدیک به دو سال اخیر رشد کرد اما افزایش تورم انتظارات فدرال رزرو را برای کاهش نرخ بهره قبل از سپتامبر تقویت کرد. اظهارات اخیر مقامات فدرال رزرو حاکی از آن است که بانک مرکزی عجله‌ای برای کاهش نرخ بهره ندارد. نرخ‌های بالاتر جذابیت نگهداری طلای بدون بازده را کاهش می‌دهد.

داده‌ها نشان داد که واردات خالص طلای چین از طریق هنگ‌کنگ در ماه مارس ۴۰ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت. جی پی مورگان اظهار کرد که هدف اوج طلا ۲۶۰۰ دلار آمریکاست. شرکت نیومونت از برآوردهای وال‌استریت برای سود سه ماهه اول پیشی گرفت زیرا بزرگترین معدن طلای جهان از تولید قوی، قیمت‌های بالاتر و هزینه های عملیاتی پایین‌تر بهره‌مند شد.

طبق گزارش رویترز، بانک مرکزی ژاپن قرار است پیش‌بینی کند که تورم در سال‌های آینده نزدیک به هدف دو درصدی خود باقی خواهد ماند و آمادگی خود را برای افزایش نرخ‌ها از نزدیک به صفر نشان می‌دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۷.۴۰ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۶ درصد افزایش یافت و به ۹۱۹ دلار و ۹۰ سنت رسید، در حالی که پالادیوم با ۱.۱ درصد افزایش به ۹۸۴ دلار و ۷۳ سنت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • در مقابل هر ۱۰۰ زن فوت شده در ایران چند مرد سال گذشته فوت کردند؟
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • چین در آفریقا از آمریکا پیشی گرفت
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر