Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال پوران فرد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیمارستانهای استان  به دلیل ناکافی و قدیمی بودن دستگاه های اکسیژن ساز آمادگی لازم برای مقابله با بیماری کویید ۱۹ را نداشتند که با رایزنی‌ با وزارت بهداشت اعتبار لازم برای خرید دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان ها و مراکز خدمات درمانی به استان تخصیص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در نخستین کمیته خرید، تصمیم بر این شد که دانشگاه سه مخزن کرایژنیک ذخیره اکسیژن مایع خریداری کند اما این مخازن از لحاظ نگهداری  و ایمنی، شرایط خاص خود را دارند و تهیه اکسیژن مایع برای این مخازن دشوار بود.

 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: یک مخرن ۳۰ تنی برای بیمارستان شهید جلیل یاسوج، یک مخزن ۳۰ تنی برای بیمارستان امام خمینی دهدشت و یک مخرن ۲۰ تنی اکسیژن برای گچساران خریداری شده است.

وی یادآور شد: با رایزنی با وزارتخانه یک دستگاه اکسیژن ۶۰۰ لیتری برای بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خریداری شده و در حال نصب است.

پوران ‌فرد گفت: در یک هفته اخیر دو مخزن کرایژنیک بیمارستان شهید جلیل یاسوج و بیمارستان شهید رجایی گچساران نصب و راه اندازی شدند و مخزن ۳۰ تنی بیمارستان امام خمینی دهدشت نیز در حال ارسال است و فونداسیون نصب این مخزن آماده است.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی استان با این مخازن نحوه تولید اکسیژن مایع بود، گفت : مقرر شد اکسیژن مایع از پتروشیمی پارسیان عسلویه تامین شود  و یک محموله ۲۰ تنی در یاسوج و یک محموله ۲۰ تنی نیز در گچساران تخلیه شده است.

وی یادآوری کرد: با پیگیری استان و مساعدت وزارتخانه ،اکسیژن مایع به صورت رایگان در اختیار دانشگاه قرار می گیرد و مشکل کمبود اکسیژن در استان برطرف می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج اخبار کنکور بیمارستان شهید اکسیژن مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند