Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران با اشاره به ظرفیت خیرین، ایجاد «شبکه حامیان کوی دانشگاه تهران» را یکی از برنامه‌های چشم‌انداز طراحی شده برای کوی دانشگاه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مراسمی که با حضور معاون و رئیس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه، مدیران و مسئولان حوزه دانشجویی در تالار امیرکبیر برگزار شد، از تلاش‌های محمد اسماعیلی در دوره مدیریت اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران قدردانی و هادی غفوریان یاورپناه به عنوان مدیر جدید این اداره کل معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید حبیبا، معاون و رئیس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های دکتر اسماعیلی در دوره مدیریت وی در اداره کل امور خوابگاه‌ها از وی به عنوان فردی با اخلاق یاد کرد که با همین ویژگی‌های اخلاقی در جهت ارائه خدمات شایسته به دانشجویان تلاش کرد.
 حبیبا مدیریت اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه را از مدیریت‌های بسیار حساس دانشگاه برشمرد و افزود:خوشبختانه دکتر اسماعیلی با تجربه و تقوایی که داشتند در این مدیریت بسیار خوش درخشیدند.
وی با قدردانی از تلاش‌های مسئولان و مدیران حوزه دانشجویی گفت: در دوره شیوع بیماری کووید -۱۹ مدیران و کارکنان حوزه‌های مختلف دانشجویی برای ارائه خدمات به دانشجویان و دانشگاهیان تلاش‌های مضاعفی کردند که لازم می‌دانم از تلاش همه این عزیزان بویژه در مرکز بهداشت و درمان، مرکز درمانی بزرگمهر، مرکز خدمات دندانپزشکی و مرکز مشاوره دانشگاه به دلیل حضور مستمر و ارائه خدمات در این ایام قدردانی کنم.
حبیبا در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی ازغفوریان یاورپناه برای پذیرش این مسئولیت اظهار امیدواری کار‌های بزرگی که در حوزه اداره کل امور خوابگاه‌ها آغاز شده است با حضور وی هرچه سریع‌تر و با توان بیشتری پیش برود.
غفوریان یاورپناه نیز در این مراسم با طرح ایده «خوابگاه‌های دانشگاه تهران – ایران شهر هوشمند» به چشم انداز طراحی شده متناسب با برنامه توسعه دانشگاه اشاره کرد و جلب مشارکت دانشجویان در مدیریت خوابگاه‌های را امری مهم دانست.
وی با اشاره به ظرفیت خیرین، ایجاد «شبکه حامیان کوی دانشگاه تهران» را یکی از برنامه‌های چشم اندازه طراحی شده برای کوی برشمرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران کوی دانشگاه تهران خوابگاه های دانشگاه دانشگاه تهران کوی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد