Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سعید خطیب زاده روز پنجشنبه در پاسخ به سوال خبرنگاران، ضمن رد  اتهامات ترامپ و سنتکام، اظهار کرد: همان گونه که بارها اعلام شده، حمله به اماکن دیپلماتیک و مسکونی مردود است و در این موضوع خاص، انگشت اتهام به سوی خود آمریکا و شرکا و متحدان آن در منطقه است که به دنبال افزایش تنش و فتنه انگیزی های جدید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب زاده تصریح کرد: همانگونه که پیش از این نیز گفته ایم، پاسخ ایران به تروریسم آمریکا، آشکار، شجاعانه و در سطح متناسب خودش بوده و لذا رژیم آمریکا بهتر است برای توجیه فتنه‌انگیزی‌های خود از سناریوهای باورپذیرتری کمک بگیرد.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی در پایان با هشدار جدی به رئیس رژیم آمریکا، توصیه کرد؛ از تنش آفرینی و ماجراجویی‌های خطرناک در این روزهای پایانی حیات خود در کاخ سفید اجتناب کند. جمهوری اسلامی ایران دولت آمریکا را مسؤول عواقب و تبعات هر اقدام نابخردانه در شرایط کنونی می داند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سعید خطیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر

ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان گنبکی گفت: بارندگی اخیر به ۵۰ راه این شهرستان خسارت وارد کرده است.

محمد امینیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بارندگی امروز باعث تخریب ۵۰ راه دهستان و راه روستای زیارت‌شاه شده و اکنون تردد در این مسیر امکانپذیر نیست.

وی از شهروندان خواست از سفرهای غیر ضروری جدا خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، همچنین معاون عمرانی فرماندار بم نیز با اشاره به گرفتار شدن نیروهای کرمان موتور و اهالی روداب غربی بخش بروات به دلیل سیل و مسدود شدن جاده، گفت: طغیان رودخانه و جاری شدن سیل باعث مسدود شدن راه‌های منتهی به روستاهای بخش بروات از جمله روداب غربی شده است.

 محمدصادق دادالله پور افزود: بخش بروات و روداب شامل روستاهای پرجمعیت از جمله دولت‌آباد، تاج‌آباد، کروک، سروند و ... است که جاده دسترسی آن هم‌اکنون مسدود شده است.

وی از مردم خواست از تردد غیر ضروری و نزدیک شدن به محل رودخانه‌ها و پل‌ها بپرهیزند.

حمید طبسی نژاد فرماندار شهرستان نرماشیر نیز اظهار کرد: بر اثر بارش شدید امروز ششم اردیبهشت ماه و آبگرفتگی، راه روستای اسعدیه مسدود شده است.

وی افزود: روستاهای خواجه آباد، وکیل آباد، قلعه شهید، نظام شهر، دشت آباد، سیدآباد، خیرآباد، شهیدچمن، محمدآباد آب‌شیرین، ده وسط و روستاهای اطراف رودخانه‌های فصلی شهرستان نرماشیر آماده باش هستند.

طبسی نژاد اظهار کرد: راه مواصلاتی به بخش روداب مسدود است، همشهریان از تردد در این مسیر خودداری کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • رکورد «روزهای خطرناکِ آلودگی هوا» در ۲۵ سال اخیر در آمریکا
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی