Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: ۱۷۵ زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای سالجاری تا پایان آذر در این استان آزاد شدند.

یداله روحانی منش روز بیان کرد: ۱۳۰ زندانی دارای محکومیت مالی، ۳۵ زندانی مهریه، ۶ زندانی ناتوان در پرداخت مهریه و چهار زندانی دیه ناشی از حوادث در ۹ ماهه سالجاری به آغوش خانواده بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۶۷ تن از زندانیان آزاد شده در ۹ ماهه سالجاری مرد و هشت تن از آنها زن هستند اضافه کرد: مجموع بدهی زندانیان آزاد شده بیش از ۴۷۴ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال بوده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان ادامه داد: با تلاش ستاد دیه و رایزنی های صوت گرفته ۱۳۲ میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال از بدهی زندانیان توسط شاکیان پرونده بخشیده شد.

روحانی منش گفت: بیش از ۲۰ میلیارد و ۱۷۷ میلیون ریال از این بدهی توسط زندانیان پرداخت و چهار میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال از آن نیز توسط صندوق تامین خسارت های بدنی تامین شد.

وی افزود: با توجه به پایین بودن درآمد زندانی و خانواده آنها و ناتوانی در پرداخت کل بدهی به صورت یک‌جا، افزون بر ۲۳۹ میلیارد و ۸۹۹ میلیون ریال از این بدهی قسط بندی با همان «اعسار به تقسیط» شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: کمک پرداختی برای پرونده های مالی و دیه ۴۴ میلیارد و ۳۵ میلیون ریال و وام پرداختی توسط چهار بانک ملی، ملت، تجارت و صادرات ۳۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال بوده است.

روحانی منش ادامه داد: تعدادی از زندانیان در مناسبت های مذهبی از جمله میلاد پیامبر(ص) با کمک ستاد دیه و خیران نیک اندیش آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی گفت: شماری از خیران همدان با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت پرهیز از تجمع، مبلغ پیش بینی شده برای نذری یا هزینه ترحیم و سالگرد را به آزادی زندانی اختصاص دادند./ایرنا


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: میلیون ریال ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب آبادی اظهار داشت: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رأفت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان دو کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6095301

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند
  • ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی