Web Analytics Made Easy - Statcounter

قسمت نهم از فصل جدید برنامه تلویزیونی پایان ناباروری با موضوع «علل بروز سقط جنین در زوج‌های نابارور» به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش ایسنا، برنامه تلویزیونی پایان ناباروری به موضوعات مرتبط با سلامت باروری و ناباروری اختصاص دارد. قسمت نهم از فصل جدید برنامه تلویزیونی پایان ناباروری با موضوع «علل بروز سقط جنین در زوج‌های نابارور» شنبه ششم دی ماه، ساعت ۱۹ به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قسمت نهم این برنامه میزبان دکتر سهیلا انصاری‌پور، جراح و متخصص زنان و زایمان، فلوشیپ ناباروری و عضو هیأت علمی پژوهشگاه ابن‌سینا است که درباره علل بروز سقط جنین در زوج‌های نابارور توضیح می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ابن‌سینای جهاددانشگاهی، برنامه تلویزیونی پایان ناباروری با مشارکت گروه دانش شبکه چهار سیما و پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینای جهاددانشگاهی تولید می‌شود و سری جدید این برنامه، با بخش‌های جدید و متنوع، مانند کلاس ناباروری و گفت‌وگو با زوج‌های نابارور، به تهیه‌کنندگی مرجان بیات و با اجرای مینا هاشمی و مجتبی حصامی، شنبه‌ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پایان ناباروری ناباروري مرکز درمان ناباروری پژوهشگاه ابن سینا برنامه تلویزیونی پایان ناباروری زوج های نابارور شبکه چهار سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شبکه قرآن ومعارف سیما برنامه‌های عزاداری و فرهنگی برای بینندگان تدارک دیده است.
روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ویژه برنامه شهادت امام جعفر صادق (ع) ساعت ۱۷:۳۰ و ویژه برنامه «یاد خدا» ساعت ۲۰ به صورت زنده از آستان مبارک امامزده علی بن جعفر شهر قم بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می‌رود.
تلاوت ادعیه جامعه کبیره نیز ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه به صورت زنده از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از شبکه قرآن ومعارف سیما پخش می‌شود.
عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق (ع) هم به صورت زنده از هیئت حاج محمدرضا طاهری ساعت ۲۱ روز جمعه برای بینندگان پخش می‌شود.
همچنین ویژه برنامه عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) ساعت ۱۲:۲۰ و آیین چهارپایه خوانی ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از حرم مطهر حضرت معصومه (س) بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می‌رود.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته
  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • بررسی میزان موفقیت درمان ناباروری با IVF در ایران
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • ۴۰ درصد افراد نابارور بچه دار می‌شوند
  • درصد موفقیت درمان ناباروی با روش IVF در ایران