Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ آئین افتتاح طرح های الفین و گوگرد زدایی پتروشیمی ایلام با حضور رئیس‌جمهور به صورت ویدئو کنفراس و استاندار ایلام، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

حسن نجفی سمنانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: با راه‌اندازی واحد الفین ۷۵۰ هزار تن محصول شامل اتیلن، پروپیلن، بنزین پیرولیز و سوخت مایع در سال تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: با افتتاح الفین نیاز مجتمع پتروشیمی ایلام به خوراک خط لوله غرب مرتفع و فلر پالایشگاه گاز ایلام قطع می‌شود.

واحد الفین پتروشیمی ایلام در ابتدای زنجیره ارزش‌آفرینی قرار دارد و این اطمینان خاطر را به سرمایه‌گذاران خواهد داد که با احداث و ایجاد صنایع پایین‌دستی و تکمیلی زنجیره تولید را در استان تکمیل و از سال‌ها خام‌فروشی این محصول در کشور جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنایع پتروشیمی افتتاح طرح پتروشیمی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی خراسان واحد نمونه ملی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛مدیرعامل پتروشیمی خراسان در حاشیه این مراسم گفت: اخذ این لوح سپاس از دستان رییس جمهور محترم و دیدار با رهبر معظم انقلاب افتخار بسیار بزرگی برای مجموعه پتروشیمی خراسان است.
 یوسف حسنی افزود: درخشش مجتمع عظیم صنعتی پتروشیمی خراسان در کشور و اخذ افتخارات متعدد ملی، مرهون زحمات همکاران جان بر کف هستیم.
وی افزود: ما در پتروشیمی خراسان سعی داریم همواره بر مدار تعالی حرکت کنیم و با نگاه بلند مدت به دنبال توسعه و دستیابی به افق‌های برتر باشیم.

 پیش از این طی آیینی در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از تلاش‌های مهندس حسنی به عنوان مدیر نمونه ملی توسط دکتر صولت مرتضوی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • پتروشیمی خراسان واحد نمونه ملی شد
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • تولید متانول سبلان ۶۹درصد افزایش یافت
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود