Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار گیلان گفت: قطعه ۶ پروژه راه‌آهن رشت-کاسپین-انزلی تکمیل و نهایی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ارسلان زارع صبح امروز با بازدید از عملیات اجرایی قطعه 6 راه‌آهن رشت- کاسپین- انزلی اظهار داشت: قطعه 6 این پروژه از کیلومتر 185 آغاز و پس از قطع جاده رشت- فومن با عبور از روستا‌های کمسار، پس‌ویشه و کفرود پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان بیان کرد: طول این قطعه نزدیک به 17 کیلومتر است و 94 آبرو به طول 313 متر و 8 پل خاص به طول 273 متر در این پروژه اجرا می‌شود.

زارع به یکی از گام‌های نهایی اتصال ریلی در استان اشاره کرد و گفت: در نیمه دوم شهریورماه یکی از پروژه‌های نهایی اتصال ریلی خلیج فارس به دریای خزر با ریل گذاری راه‌آهن رشت- کاسپین- انزلی به طول 40 کیلومتر انجام شد.

اعلام آمادگی سپاه گیلان برای مقابله با بحران‌ احتمالی برف؛ مردم از مسئولان انتظار خدمات‌دهی مناسب دارندتولید روزانه 2 هزار تن زباله در گیلان؛ 75 درصد زباله‌ استان با ساخت کارخانه‌های کمپوست پردازش می‌شودطرح‌‌های آبرسانی به 38 روستای گیلان افتتاح شد

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: این پروژه راه‌آهن به عنوان بخشی از طرح راه‌آهن قزوین- رشت- انزلی است که این عملیات از اعتبارات عمرانی ملی شروع شده است و با پایان این طرح، مرکز استان گیلان به منطقه گردشگری کاسپین متصل می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه بر اهمیت در حمل‌ و نقل داخلی و بار و مسافر استان گیلان موثر است افزود: این پروژه از نظر ایجاد یک بزرگراه ریلی جدید برای صادرات و واردات کشور و همچنین ترانزیت کالا از مناطق شمالی کشور به خلیج فارس، آب‌های آزاد بین‌المللی و دیگر کشور‌های همسایه ایران بسیار اساسی و مهم است.

انتهای پیام/618/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه آهن رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تا دهم ربیع‌الاول ساختمان در دست احداث استانداری لرستان تکمیل و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان در این ساختمان مستقر شود.

ابوطالب شفقت امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ساختمان به دلیل نبود منابع اعتباری زمان زیادی صرف احداث آن شده و برای تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مسئول این پروژه است و از امروز تا حداکثر دهم ربیع الاول فرصت دارند تا این پروژه را تکمیل و در آن مستقر شود.

استاندار لرستان یادآور شد: در این ساختمان نواقص معماری وجود دارد که نیاز است با کمترین هزینه و تغییرات، اصلاح معماری در آن صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف - هرات آغاز شد
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است